Gå til innhold

MMM: My Mouse Modding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre en lite mod av musa mi ( :tease: ) og få den "lakkert" i metal-alu look eller i en eller annen form for gummi belegg.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en gummi eller latex lignende spray eller tynn fiber?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp glassfiber på biltema. Glassfibermus.... :D Jeg har tenkt på å lage det, og ellers er det jo obligatorisk og bytte led om du skal modde musen.

Skrevet

har du noen tanker ang dette? bytte led? trådløs mus detta herre... får se, har også et Di Novo som jeg har lyst til å fikse litt på... må finne på noe morro der også

Skrevet

dette er ei Wireless Notebook Laser Mouse 6000 som jeg tenkte jeg skulle leke litt med. har også ei helt lik mus bare med optisk (ikke laser) som jeg kan prøve med/bruke som reservedeler...

vil gjøre noe som gjør den litt spesiell, dvs ny farge (metal eller gummi look-alike) og få den til å se litt kulere ut...

non ideer?

Skrevet

KARBON! Men det blir vel litt dyrt? Og som jeg har sagt før, glassfiber. Det er billig og for så vidt lett å bruke. Det kan du få til å se ut som metall.

Skrevet (endret)

biltema og claes olson har slikt? hadde vært utrolig kult å lagt noe av karbon! siden jeg har en mus som er identisk med den andre, fristet det å lage en støpeform, som jeg igjen lagde noe metal ut av. men er ingen metalurgiker, så det blir vel litt over min skala...

Endret av gEnEsis_AiX
Skrevet

kan huske da jeg var liten, lagde pappa og morfar en båt i glassfiber. Hadde vært stilig å lagd en form og brukt samme teknikken til å lage de forskjellige delene av musa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...