PSV Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Vi har stadig vekk en paladin som ligger topp 3 på damage done med oss, han bruker The Untamed Blade og litt annet dps stasj, har sett han tatt ned mobs i f.eks Silithus, på omtrent 2 slag... Dette er da slike Twilight folk... Her er en litt utdatert profil btw: http://wow.allakhazam.com/profile.html?266409 Endret 19. februar 2006 av Per-Stian
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 At en paladin ligger på topp 3 kan bety at resten gjør ganske laber skade, da. Har tilbragt en god del tid i AV i det siste, og det verste med en paladin er at de har mye stuns og at de healer sinnsykt bra. Og, selvfølgelig at de bruker Consecrate, og folk ler så mye at de ramler av stolen sin og knekker nakken.
Islanbadsj Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Vil ikke si at paladin har mye stuns, de har en på 6 sekunder, også kan man bruke ett seal som gjør at man av og til stunner. Hadde ikke hatt noe imot å hatt consecrate selv, da hindrer jeg en jæ**** ambush fra rogues.
DeeTee Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Om han paladinen der ligger på top 3 på DPS hos dere - lurer jeg på hva faen de andre i guildet driver med ^^ Har Rogues specca improved distract ellerno?
axemenwishmaster Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 crusader for grinding/dps 15 agi for tanking lifestealing for roffelcopter
axemenwishmaster Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 bra at en "minst dmg class" klarer å toppe dmg... imba imho
Sponis Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 HAHA, paladin på top 3 dps? Hvem ledet da to resto druids?
Gnurk Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Om han paladinen der ligger på top 3 på DPS hos dere - lurer jeg på hva faen de andre i guildet driver med ^^ Har Rogues specca improved distract ellerno? 5632461[/snapback] Haha, tror nok det. Noe lignende dette. Tror faktisk ikke jeg kan komme på en build som har potensiale for *lavere* damage output
Nosferatu Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jaja, men så er du en paladin, hva vet vel du om dps og såntno? 5626074[/snapback] Den der var stygg.... 5627165[/snapback] Faktisk ikke - hadde en liten diskusjon om det der ingame her en kveld, og kom fram til det samme som en del av oss (en del tidligere AO-spillere i guild) hadde sagt om doctors i AO: "Paladins don't kill mobs, they outlast them" 5629042[/snapback] So very, very true
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå