Gå til innhold

Går det an og snakke til Hordene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
foressten I love you skrives slik SS EE OO P det er alliance som må skrive det så horde ser det...

5624981[/snapback]

Når jeg har skrevet " Ag ac oo d a p" så har jeg fått /love tilbake, så den funker den også, jeg spilte som Alliance i den tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
foressten I love you skrives slik SS EE OO P det er alliance som må skrive det så horde ser det...

5624981[/snapback]

Etter det jeg har hørt så blir ''Ss Ee Oo D A P'' til ''me lo ve y o u'', har selv brukt det før og har da som oftest fått /Applaud og/eller /Love emotes tilbake ;)

Skrevet

Nei. Det er det som er poenget, man kan ikke lære seg å snakke motsatt fraksjons språk. Eneste mulighetene er de som er oppført lenger opp... ;)

Skrevet

Så den store Hhmmm...

Alliance forstår Goblins, Horde forstår Goblins.

Goblins forstår Humans som kun snakker Common, og Goblins forstår Orcs som kun snakker Orcish.

Så... Ta 1 Hunam, og 1 Orc. Still de ved siden av en Goblin. Om Goblinen sier noe (på et språk) så vil begge forstå hva han sier. Derfor må det være et skjult goblinspråk begge forstår, men som ikke står oppført under Language skills.

Tror jeg skal teste med [goblish] neste gang jeg vil snakke med en fra "andre sida".

Dessuten finnes det et hav av NPC's fra alle rase som forstår alle språk. Alle dvergene og humans i Nestingways camp i STV f.eks. snakker helt fint med alle raser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...