Gå til innhold

Din favoritt addon


Anbefalte innlegg

For å lage en fin samling kvalitet-addons som du syntes alle og enhver bør prøve, kan jo alle skrive opp en addon - den dere liker aller best og den dere aller mest vil beholde dersom du fikk bruke bare en. Fffekten av at alle addonene er verdt å prøves ødelegges hvis ikke alle skriver kun den de syntes er aller best.

 

Min favoritt,

QuickLootImproved

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1978

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Auctioneer, uten noe som helst tvil. Har betalt for 3x mounts, 1x Arcanite reaper, 1x Crystal spiked maul, 2x Kang, 2x Fiery war axe, 6x Crusader, 1x lifestealing, 1x Anathema (når det øyet dropper..), Stronghold gauntlets, Lionheart, Staff of Jordan, Lifestone, Heroism- og Elemental-trinkets, Darkmoon-neck og en hel del annet småsnadder. Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

 

 

Den var meget hendig, helt til jeg skulle begynne snakke norsk med mine venner ingame.. da var den litt uhendig.

 

Eksempler: "min" ble til minute og "ud" (jeg er fra stavanger) ble til Undead :D

 

Så jeg måtte hake av et par alternativ i menyen, men ellers :thumbup:

 

edit: forsto ingenting da en kompis hvisket meg nettopp.. "men det hender at jeg får flere Alterac Valley ham" :D hehe.. "av" ble oversatt også ja.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...