Gå til innhold

tips til ny vannpumpe


Anbefalte innlegg

Hei

Stitter nå med en Aquastream pumpe, men er ikke helt fornøyd med den. Synes den bråker litt mye og blir ikke så kaldt som jeg vil ha det ;)

 

Det jeg lurte på var om noen hadde ei stillegående men kraftig pumpe å anbefale ?

 

Resten av settet er et Mist Tsunami dual sett.

Kjøler cpu, gpu og chipset

 

Vurderer også å bytte ut tanken, så kom gjerne med tips der å ;)

 

 

 

DDuck

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Black Ice Extreme radiatorene er veldig bra. Microplex får snart in 2.generasjon av de, og de virker lovende.

 

Hvilke pumper er det du tenker på egentlig? Med eller uten tank?

5620950[/snapback]

 

sjekk linken til peterkj.

 

en dual (240) black ice extreme er nokk ypperlig for trådstarter.

skal du ha 360 ville jeg ha kjøpt meg ei sterkere pumpe siden motstanden begynner å bli stor ganske stor i disse.

Lenke til kommentar
Black Ice Extreme radiatorene er veldig bra. Microplex får snart in 2.generasjon av de, og de virker lovende.

 

Hvilke pumper er det du tenker på egentlig? Med eller uten tank?

5620950[/snapback]

 

Hei

Tenkte i første omgang på pumpe uten tank, men er intresert i alle forslag.

Men den pumpen jeg har sett mest på er en Swiftech MCP 655

Men den bråker kanskje litt mye ??

Lenke til kommentar

Vet ikke så mye om den swiftec pumpen...

Det er jo helt klart en fordel med pumpe i tanken, men dersom du ikke vil ha det er jo en Eheim pumpe et bra valg. Det som ikke er så bra med den er at den bruker 220v. Jeg har iallefall ikke hørt mye negativt om de.

 

Den pumpen som peterkj linker til tror jeg kan være et bra valg for deg. Da slipper du det tullet med 220v og du slipper å ha tank og pumpe for seg selv. Og den er ikke så veldig dyr heller.

Lenke til kommentar

Swiftech MCP 655 er en stille pumpe og den beste jeg har hatt, jeg hører den ikke i det hele tatt og den står på maks hos meg :D

 

Og hvis du skal ha en kraftig pumpe så er 655 en av de kraftigste du får, vi kan jo alltids snakke om Iwaki da.655 er nesten dobbel så sterk som eheim 1250. Etter de testene jeg har lest.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Swiftech MCP 655 er en stille pumpe og den beste jeg har hatt, jeg hører den ikke i det hele tatt og den står på maks hos meg :D

 

Og hvis du skal ha en kraftig pumpe så er 655 en av de kraftigste du får, vi kan jo alltids snakke om Iwaki da.655 er nesten dobbel så sterk som eheim 1250. Etter de testene jeg har lest.

5645460[/snapback]

 

Takker for svar, da tror jeg kanskje jeg satser på Swiftech pumpa ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...