H4ngm4N Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg er da en av de som spilte 2'ern før 1'ern. (Skyt meg.) Men nå har jeg bestemt meg for å prøve det beryktede spillet, som hittil imponerer stemningsmessig. Legger ved et screenshot som viser hvor jeg er. Har prøvd å hoppe opp på vakten, men det er umulig å komme seg inn i den luka. Noen som vet hvordan jeg skal komme videre? På forhånd takk.
ExE Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Det er ikke noen kasser eller liknende i nærheten du kan dytte under der? Ser ikke helt hvor du er hen, kanskje du ikke skal opp dit i det hele tatt?
stengah Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Husker ikke nøyaktig hvor det der er, men tviler litt på at du skal opp i den luka. Man skal i hvert fall ikke trenge å hoppe oppå vakta for å komme seg dit. Kanskje hvis du hadde skaffet screens av områdene i nærheten så kunne jeg husket.
ovrebekk Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Finnes en film hvor en fyr spiller gjennom hele HL1 på 50 min. Finner du den går det sikkert ann å se hvor du skal gå, selv om det går utrolig fort i svingene Eller les en walkthrough på nettet. Det finnes dusinvis. Bare søk på google. Eller prøv denne her: http://www.thecomputershow.com/computersho...alflifewalk.htm
Vod kaNockers Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Heh, det stedet husker jeg, var akkurat som deg og prøvde å hoppe op på vakta, men du skal ikke opp i den luka, det er et eller annet lett, men du må bare gå litt frem og tilbake og se, husker ikke hva.
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Sitter fast igjen, har lest gjennom et par walkthrougher men blir ikke klokere av det. (Det står bl.a. at døren skal åpne seg når jeg vrir på "rattet", noe det IKKE gjør, er dette en bug hos meg eller?) Blir svært takknemlig for hjelp.
stengah Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvor lenge skrudde du på rattet? Tror man må skru en stund før døra åpner seg helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå