Gå til innhold

Teoriprøve på nett - Lett MC

kakemonster7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ta teoriprøva for lett mc, men tenkte det kanskje var litt lurt å prøve den på nettet først... Men eneste prøve jeg finner for lett mc koster penger, mens bil og moped er gratis...

Noen som vet om et sted jeg kan ta teoriprøva for Lett Mc GRATIS??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel egentlig bare bilprøven pluss noen MC-baserte spørsmål (var sånn tidligere), så gå inn på www.teoriprøven.no og prøv deg der et par ganger, greier du det med god klaring burde du greie den :)

Lykke til :thumbup:

• 4 måneder senere...
Skrevet

Bare sånn for å nevne det slik at alle som skal ta lett MC- (A1-) lappen vet det. Prøven du får er samme som de som skal ta tung motorsykkel får. det er derfor viktig at du ikke skipper f.eks motorsykkel m/sidevogn eller snøscooter bare fordi du tenke det ikke angår deg!

PS. Sidevogn er også tillat or lett MC-brukere!

Skrevet

Hei.

jeg vet bare om en gratis MC prøve. den er ikke så veldig bra, men absolutt å prøve seg på.

prøv deg her: gratis teori MC

ellers syntes jeg nok det er verdt de 30 kronene det koster og ta prøven på for eksempel zonsor.no. de er ganske bra :)

lykke til :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, selvsagt er det verdt å bruke de få kronene på det.. Bedre det, enn å stryke...

Jeg tok prøva i april eller noe, og klarte den (23 feil)... Det jeg hadde gjort var å ta alle mulige gratistester, i tillegg til å lese teoriboka - først en gang litt nøye, så skumma jeg igjennom... :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Klarte teoriprøven på første forsøk. 16 feil :p

Kan anbefale å en bok jeg kjøpte. Den het "111 spørsmål til teoriprøven, mc" eller noe. Var veldig hjelpsom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...