Onyx Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe BF2 i dag på GamesMix.no. Helt grei pris. Nok om det. Skal jeg også kjøpe BF2 Special Forces senere? Det er vel flere brett og slikt, eller? Noen som har det og kan gi meg tilbakemelding på hvordan det er? Takk Endret 16. februar 2006 av onyX
brd Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Den bør flyttes til bf-delen. Du må kjøpe BF først også kan du vis du vil kjøpe SF. Du trenger ikkje å kjøpe SF, BF har masse maps og masse unlocks.
Knarke Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg kjøpte BF2 for en måned siden, og jeg har spilt det relativt aktivt og har hatt mye morro med spillet. Men, nå som jeg har spilt det en stund, og fått de fleste unlocks o.l i vanilla, så føler jeg nesten trangen til å kjøpe Special Forces også, om så bare for å unlocke noen av de heftige våpnene expansionen tilbyr. Men, om du ikke har spilt BF2 før, anbefaler jeg at du kjøper det alene først, og finner ut om du liker spillet eller ikke. Det er mer enn nok spilleglede å hente der-- så får du se om du er villig til å kaste inn noen kroner på ekstra våpen og brett.
Suncurtain Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Yeah, har bestillt bf 1942, gleder meg. Har prøvd bf2, og fant fort ut at de med ekspanskjonen spilte sammen med de uten, dette syntes jeg var litt dumt, spesielt siden de hadde flashbangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå