Smork Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hei. Jeg bruker nå Norton Internet Security 2005. Men når jeg skal starte windows (gå inpå brukeren), tar det så inni H*******s tid fr Norton starter.. Vist ikke Norton har startet så kan jeg ikke gjøre noe.. PC'n tar ca 3-5 min å starte helt skikkelig.. :/ Det er innmari sjipt.. Har googlet litt, søkt på forumet her å vært på Symantec sidene.. men finner ingenting :/
_tHokA_ Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Norton har skylda... Er derfor jeg ikke bruker norton, hold deg unna norton produkter. Jeg har bare hatt problemer med den Internet sec: Nekter maskinen å få ip adresse selv på standard innstillinger og ingen ting forandret på innstillingene. Får maskinen til å henge og treg oppstart Antivirus: fanger ikke opp virus, stopper ikke virus på nettsider. Og programmet henger da jeg skrur av maskinen Selv har jeg gått over til ZoneAlarm programmet og liker det
Smork Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Hva er best av Norton og Norman ? Fordi jeg brukte NOD32 før.. Men faren me sa det bøgget opp pc'n (noe det ikke gjorde :/)..
_tHokA_ Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hva er best av Norton og Norman ? Fordi jeg brukte NOD32 før.. Men faren me sa det bøgget opp pc'n (noe det ikke gjorde :/).. 5616597[/snapback] Norman og Norton er like dårlige. NOD32 vant mange tester i 2005, vant over Norman og Norton. Og NOD32 stopper trojanske hester som ligger på nettsider, det er det nesten ingen andre som gjør. Bruk NOD32, den er billigere (300kr i butikken ca) og den er mye bedre synes jeg + mange andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå