mariant Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg runder snart til lvl60 - og har egentlig ikke bekymret meg så mye for hvor jeg har lagt talentpoengene. Spiller ikke pvp, grinder/quester med 2h øks og tanker litt for guildet mitt med 1h sverd og skjold. Kan noen gi meg en detaljert beskrivelse av 31/5/15 eller en link? Tusen takk!!
AltuZ Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 var det et svar lignende dette du mente? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...253000000000000
Aiven Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Arms Talents (31 points) Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. Deflection - 3/5 points Increases your Parry chance by 3%. Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. Improved Charge - 2/2 points Increases the rage generated by your Charge ability by 6. Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. Improved Overpower - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%. Anger Management - 1/1 point Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage bonus of your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. Sweeping Strikes - 1/1 point Your next 5 melee attacks strike an additional nearby apponent. Axe Specialization - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%. Improved Hamstring - 3/3 points Gives your Hamstring ability a 15% chance to immobilize the target for 5 seconds. Mortal Strike - 1/1 point A vicious strike that deals weapon damage plus 85 and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds. Level 48: Damage plus 110 Level 54: Damage plus 135 Level 60: Damage plus 160 Fury Talents (5 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Protection Talents (15 points) Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. Improved Bloodrage - 2/2 points Reduces the Health cost of your Bloodrage ability by 50%. Toughness - 4/5 points Increases your armor value from items by 8%. Last Stand - 1/1 point When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost. Improved Revenge - 3/3 points Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds. Du kan putte 2 mer poeng i deflection hvis du tanker mye, i stedet for improved charge. Last stand er en kjempeskill, som kan redde livet ditt ofte når du lærer å bruke den. Improved revenge er veldig fint i alle 5 manns instancer. Enkelte punkter kan selvsagt diskuteres, men jeg ville heller hatt denne enn han som posta før meg. Denne var fullstendig på jordet imo. Hvorfor droppe rend, impale og deep wounds? Og hvorfor droppe improved revenge og last tand? Dette er jo 5 av de beste tinga i hele treet.
AltuZ Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Arms Talents (31 points) Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. Deflection - 3/5 points Increases your Parry chance by 3%. Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. Improved Charge - 2/2 points Increases the rage generated by your Charge ability by 6. Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. Improved Overpower - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%. Anger Management - 1/1 point Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage bonus of your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. Sweeping Strikes - 1/1 point Your next 5 melee attacks strike an additional nearby apponent. Axe Specialization - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%. Improved Hamstring - 3/3 points Gives your Hamstring ability a 15% chance to immobilize the target for 5 seconds. Mortal Strike - 1/1 point A vicious strike that deals weapon damage plus 85 and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds. Level 48: Damage plus 110 Level 54: Damage plus 135 Level 60: Damage plus 160 Fury Talents (5 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Protection Talents (15 points) Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. Improved Bloodrage - 2/2 points Reduces the Health cost of your Bloodrage ability by 50%. Toughness - 4/5 points Increases your armor value from items by 8%. Last Stand - 1/1 point When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost. Improved Revenge - 3/3 points Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds. Du kan putte 2 mer poeng i deflection hvis du tanker mye, i stedet for improved charge. Last stand er en kjempeskill, som kan redde livet ditt ofte når du lærer å bruke den. Improved revenge er veldig fint i alle 5 manns instancer. Enkelte punkter kan selvsagt diskuteres, men jeg ville heller hatt denne enn han som posta før meg. Denne var fullstendig på jordet imo. Hvorfor droppe rend, impale og deep wounds? Og hvorfor droppe improved revenge og last tand? Dette er jo 5 av de beste tinga i hele treet. 5614273[/snapback] sant sant kunne bytta noen så du får last stand bom av meg men hvorfor imp rend? har ikke bruk for det Edit: men smaken er foskjellig hos alle Endret 16. februar 2006 av AltuZ
Aiven Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Du kan putte 2 mer poeng i deflection hvis du tanker mye, i stedet for improved charge. Last stand er en kjempeskill, som kan redde livet ditt ofte når du lærer å bruke den. Improved revenge er veldig fint i alle 5 manns instancer. Enkelte punkter kan selvsagt diskuteres, men jeg ville heller hatt denne enn han som posta før meg. Denne var fullstendig på jordet imo. Hvorfor droppe rend, impale og deep wounds? Og hvorfor droppe improved revenge og last tand? Dette er jo 5 av de beste tinga i hele treet. 5614273[/snapback] sant sant kunne bytta noen så du får last stand bom av meg men hvorfor imp rend? har ikke bruk for det Edit: men smaken er foskjellig hos alle 5614306[/snapback] imp rend som prereq til deep wounds og imale
Djengo^^ Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 drit i deep wounds når du tanker. Det ødelegger alt av CrowdControl.
mariant Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Suuukkkkk - nå ble jeg forvirra igjen...
uberhunter Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Spec 31/4/16 imo hvis du skal ha et hybrid tankbuild. Vanlig MS build, 4 cruelty, 5 anticipication, 2 imp bloodrage 3 toughness, last stand + 5 defiance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå