Gunder1 Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg får det ikke til, i word får jeg andre valg b.la om å plassere bildet forran/bak tekst! Jeg ønsker å ha en logo som et vannmerke. Noen som vet hvordan?
zeltex Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Nå har jeg ikke råd til MS word og excel, så jeg bruker open office, men de to gangene jeg har brukt det har jeg satt det på fra printerinstillingene. Men det kommer kanskje ann på printeren? Jeg har HP Deskjet printer og legger på vannmerket på [effekter].
toennes Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Prøv å legge bildet i topptekst eller bunntekst :-)
Harald Staff Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Meny Format - Ark - Bakgrunn. Men dette vannmerket kommer ikke med på utskrifter, bare på skjerm. I serien "sånn er det bare"... HTH. beste hilsen Harald
Ondskapen Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hvis du kan bruke det som bilde, kan du jo lege det til med et bilde behandlings program. Men du vill vell ikke ha det som bilde tenker jeg...
toennes Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Prøv å legge bildet i topptekst eller bunntekst :-) 5613518[/snapback] Det var seriøst ment, dette funker.....
Harald Staff Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Topptekst funker absolutt, men er avhengig av hvilket Excelversjon som brukes. Og den synes bare på utskrift, ikke på skjerm. Motsatt av bakgrunn altså. Beste hilsen Harald
Scatch Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Så for å gjøre det komplett, kan man legge det som toppteskt OG som bakgrunn.
Gunder1 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Glimmrende, der fikk jeg løsning på begge deler Men er det mulig å få det som vannmerke nå? Hvis ikke er det fare for at endel tall blir "gjemt" bak sorte kanter i logoen som jeg skal bruke
Harald Staff Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nei bilde er bilde. Skal du ha det blassere så må du bearbeide det i et bildebehandlingsprogram. HTH. Beste hilsen Harald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå