trygveaa Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) På den bærbare PCen til moren min har det blitt sånn at når Fn-knappen ikke trykkes ned er det Fn funksjonene som brukes og når den trykkes ned er tastaturet vanlig. Altså motsatt av til vanlig. Hva har skjedd og hvordan kan den fikses? Endret 16. februar 2006 av trygveaa
Haaheim Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Det er en slags FN-lock knapp akkurat som du har en NUM-lock knapp. Se om du finner den.
trygveaa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ja, men problemet er at den har byttet om når jeg holder nede og ikke holder nede, så jeg må holde den nede for å få "vanlige" knapper. edit: Jeg forstod deg vist litt feil. Det er ikke noen Fn-lock knapp, bare en Fn knapp som skifter funksjoner på noen av knappene når den holdes nede. Altså jeg må holde den nede hele tiden for å få vanlige funksjoner. Endret 16. februar 2006 av trygveaa
L O G I M A N Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Prøv å holde Fn knappen nede et par sekunder.
trygveaa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 (endret) Dette virket dessverre ikke... Nå er det vanlig. Det var en knapp som jeg måtte trykke på mens jeg holdt Fn inne som skiftet det til vanlig igjen. Endret 16. februar 2006 av trygveaa
Haaheim Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Det er en slags FN-lock knapp akkurat som du har en NUM-lock knapp. Se om du finner den. 5614718[/snapback] Hos meg er det num-lock, mens andre har "FN-lock" som man må trykke inn... Endret 8. april 2007 av -Codeman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå