Gå til innhold

Nytt stacker kabinett med masse plass! Hvilket?


Anbefalte innlegg

Heisann.. Skal kjøpe meg et nytt kabinett. Trenger et fulltower kabinett med masse plass til vifter og disker. Har sett på Lian Li PCV2100 Ser veldig fett ut, men er jo veldig dyrt da.. Noen som har erfaringer med dette? Hvor mange vifter er det plass til? Har en hel haug 80mm vifter. Finnes det noen alternativer til dette kabinettet, kanskje litt billigere? :p

 

edit: Noen som vet om det er mulig å få tak i CM Stacker 830 i norge? Har det kommet her til lands enda eller?

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for tipsene! Sitter å lurer på om jeg skal bestille nye CM stacker 830 fra shg.no eller, Lian Li kabinettet fra Microplex... :hmm:

5657941[/snapback]

 

Jeg synes så absolutt du burde gå for det(cm stacker 830 altså)! :thumbup: Det ser ut som et utrolig spennende kabinett, og det har definitivt mange vifteplasser :p . Hvis ikke så har jeg jo Lian Li selv, og de lager gode kabinetter de også.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Jeg ville (uansett hvilke andre kabinetter) gått for Lian Li kabinettet :D Syns det er så sinnsykt digg, utrolige moddemuligheter, også er jo Lian Li kjent for god kvalitet og smarte lløsninger :)

 

Har du non planer for en modd eller? :p Gå på bit-tech.net og se litt på Lian Li kasser der, de får til det utrolige;D

Lenke til kommentar
Ja det ble Lian Li til slutt da, pga størrelsen. Romslig kabinett er bra :D Har ikke tenkt å modde noe egentlig.. men får se :p

5664300[/snapback]

 

Synd... :( Jeg hadde håpet noen her endelig ville kjøpe stacker 830...

5664402[/snapback]

Gadd ikke kjøpe fra shg, har sett mange som har dårlige erfaringer derfra, og det var nesten like dyrt, pluss det hadde bare plass til 4stk disker så vidt jeg vet, skal man ha flere må man kjøpe drive-bays... Men ellers er det sikkert et konge kabinett :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...