^fmj Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Har kjøpt meg en samling med DVDer fra Kina, men noen av DVDene har jeg problemer med å spille av. Power DVD klarte ikke å spille av DVDen i det hele tatt, men Win DVD klarte å spille av ganske mye av den. Men midt i filmen begynner det å hakke og hoppe i handlingen. Dette gjelder forsåvidt for alle DVDene. Har prøvd 2 forskjellige standalone DVD-spilleren og min NEC ND-3500. Lever litt i håpet om at problemet kan løses hvis jeg finner den rette avspilleren. Siden Win DVD klarte å spille av ganske mye av filmen, il tross for at Power DVD ikke fikk til noe som helst. Hvilken program kan jeg bruke for å sjekke at DVDen er slik som den skal?
^fmj Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Kan vel legge til at jeg har prøvd forskjellige decryptere og clone verktøy, men jeg får read error uansett hva jeg gjør.
learntofly Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hvis dette er type billig billig special price for you my friend filmer, så kan det godt hende at det er disken din som er dårlig/ødelagt. Har du prøvd med VLC?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå