Gå til innhold

Kjøpe på finans hos Komplett.no?


Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaringer med å kjøpe på finans hos Komplett.no? Går første året mitt som lærling, men for å kredittvurderes må en invistere i BuyPass. Skulle gjerne gjort det, men orker ikke å betale for det når jeg ikke vet om jeg kan kjøpe på kreditt.

 

Noen mellom 18 og 20 som har kjøpt på finans fra komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har litt å si hvor rask du er til å betale tilbake da. Om 3 måneder kommer dimmepengene, men trenger PC før da. Da slipper jeg å betale ned i 32 måneder som da er en evighet.

5607225[/snapback]

 

Ikke altid du kan regulere dette selv da. Skitdyrt å handle slik. Les for all del det med små skrift. Hvis jeg var deg ville jeg heller lånt penger av opphavet/foreldre - mye billigere (men de har gjerne ikke penger de heller - slikt er arvelig :p )

Lenke til kommentar
Har litt å si hvor rask du er til å betale tilbake da. Om 3 måneder kommer dimmepengene, men trenger PC før da. Da slipper jeg å betale ned i 32 måneder som da er en evighet.

5607225[/snapback]

 

Om du vet at du kan cashe den ut om 3 måneder så blir det noe annet. Er det rentefritt i de første månedene blir lånekostnaden drøyt 400 (gebyrer). Er det ikke rentefritt blir rentekostnaden rundt 45 pr lånte tusenlapp for 3 måneder. Å låne 10.000 vil da koste deg nesten 900, eller 9% (for 3mnd), roughly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...