linuxmakke Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hei. Jeg greier ikke å installere programvare på min Ubuntu linux, jeg lagrer pakken på desktop, og skriver " sudo apt-get install fullstendigpakkenavn " men får alltid error, E: Package not found , har prøvd med veldig mangen forskjellige pakker, Kan noen hjelpe litt ?
jorgis Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Når du skal installere nedlastede pakker må du bruke dpkg, ikke apt-get: sudo dpkg -i pakkenavn.deb
linuxmakke Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg elsker deg Takk takk
jorgis Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg elsker deg Takk takk 5603521[/snapback] Bare hyggelig. Alltid kjekt å få svar på sånne irriterende småproblemer en lurer på, ikke sant?
linuxmakke Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 (endret) Joda ..................... Endret 14. februar 2006 av linuxmakke
RattleBattle Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 På linuxguiden får man svar på slike enkle spørsmål, sånn til en annen gang .
Solefald Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 kan noken hjelpe meg litt med å få installert Gdesklet ? har lagt det på skrivebordet..har prøvd litt forskjelligt men får ikkje til å funke:/ har Suse 10 og Gnome..lasta ned alle oppdateringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå