Gå til innhold

LCD Skjerm til k750i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en k750i med knust skjerm. Trenger derfor en ny skjerm og lurte derfor på om det var noen som viste om noen nett-steder\butikker som har løse skjermer til en hyggelig pris

5602563[/snapback]

 

Tror ikke du finner noe i Norge. SE selger ikke løse deler og lar ikke verksted gjøre det heller.

 

Du kan finne lcd ved å kjøpe en skadet telefon på qxl eller liknende.

 

Det beste er å kjøpe ny skjerm, men da må du lete på www.ebay.com eller www.ebay.co.uk.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Det har noe med at det er LCD, og at LCD inneholder krystaller som blir påvirket til å vise farger/bilder. Når du har øydelagt skjermen så forandrer du påvirkningen som skjermen får fra mobilen, derfor viser den mest sannsynlig hvit skjerm, kunne sikkert vært andre farger og.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sjekk denne siden her www.anovo.no ..

de er verksted for mange forhandlere..

 

husk, åpner du en tlf, så går Garanti/Reklamasjonstiden din ut fra du skrur din første skru..

 

Ja verkstedet oppdager om du har åpnet den..

 

Annbefaler deg at du leverer den inn, for husk at du har 3mnd garanti på utført service på mobilen. (opp mot verkstedet)

Lenke til kommentar
husk, åpner du en tlf, så går Garanti/Reklamasjonstiden din ut fra du skrur din første skru..

Tull og tøys. Dersom du ødelegger noe inni der gjelder ikke garantien, men reklamajonnsrett har du uansett i 2 år. Dersom du har ødelagt noe i inngrepet vil du ikke nå frem med reklamasjonen, men retten til å reklamere har du.

Lenke til kommentar
husk, åpner du en tlf, så går Garanti/Reklamasjonstiden din ut fra du skrur din første skru..

Tull og tøys. Dersom du ødelegger noe inni der gjelder ikke garantien, men reklamajonnsrett har du uansett i 2 år. Dersom du har ødelagt noe i inngrepet vil du ikke nå frem med reklamasjonen, men retten til å reklamere har du.

5801537[/snapback]

 

enn har alltid rett til å reklamere, men det er ikke dermed sakt at kunden har rett.

Lenke til kommentar

Retten til å få en mangel fikset uten betaling forsvinner ikke fra du skrur din første skrue.

 

Jeg kan åpne min mobiltelefon så mye jeg vil uten at det påvirker min rett til å reklamere eller få medhold i reklamasjon så lenge jeg ikke ødelegger noe når jeg åpner den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...