Gå til innhold

Cs:S lav fps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp! Når jeg spille source. f.eks de_train på enkelte steder går jeg ned i 15fps. jeg har intel 3ghz, 2g ram, 6800Gs. jeg skal da ikke ha så lite fps.PÅ mange baner har jeg 30-60fps :no: .. jag har 100fps ganske sjelden. alle instillinger står på (*). hva kan jeg gjøre for og få fps'n opp, uten og gjøre grafikken dårligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger hjelp! Når jeg spille source. f.eks de_train på enkelte steder går jeg ned i 15fps. jeg har intel 3ghz, 2g ram, 6800Gs. jeg skal da ikke ha så lite fps.PÅ mange baner  har jeg 30-60fps :no: .. jag har 100fps ganske sjelden. alle instillinger står på (*). hva kan jeg gjøre for og få fps'n opp, uten og gjøre grafikken dårligere?

5600114[/snapback]

Har akkurat samme spec som deg. 3,0Ghz , 2GB Ram og 6800 GT. Du får ikke 100fps i CS Source, til og med de råeste skjermkortene idag tviler jeg på greier det. Uansett så skal ikke fpsen overgå skjermen din sin oppdateringsfrekvens så håper du spiller med VSYNC ON . de_train er ganske krevende egentlig samme med de_nuke men jeg ligger stabilt på rundt 50fps men det varierer . Hopper som regel mellom 30 og 50 visse plasser men aldri over 60 siden jeg kjører LCD digitalt. (60hz)

Skrevet (endret)
Du får ikke 100fps i CS Source, til og med de råeste skjermkortene idag tviler jeg på greier det. Uansett så skal ikke fpsen overgå skjermen din sin oppdateringsfrekvens så håper du spiller med VSYNC ON . de_train er ganske krevende egentlig samme med de_nuke men jeg ligger stabilt på rundt 50fps men det varierer . Hopper som regel mellom 30 og 50 visse plasser men aldri over 60 siden jeg kjører LCD digitalt. (60hz)

neivel? den var ny :hmm: har 6600gt og de_train med 140 fps uten folk.

den ligger fra 50-100fps alt etter om det er mye folk på serveren.

detrain7tt.th.jpg

får ca 130 i stresstesten! :tease: (ikke overklokket)

har overklokket min amd fra 1900mhz til 2500mhz og fps ble mye bedre etter det!

kansje cpu som henger igjen litt?

Edit: bilde ble litt lite av en grunn..

stort

Endret av galaxee
Skrevet (endret)
Du får ikke 100fps i CS Source, til og med de råeste skjermkortene idag tviler jeg på greier det. Uansett så skal ikke fpsen overgå skjermen din sin oppdateringsfrekvens så håper du spiller med VSYNC ON . de_train er ganske krevende egentlig samme med de_nuke men jeg ligger stabilt på rundt 50fps men det varierer . Hopper som regel mellom 30 og 50 visse plasser men aldri over 60 siden jeg kjører LCD digitalt. (60hz)

neivel? den var ny :hmm: har 6600gt og de_train med 140 fps uten folk.

den ligger fra 50-100fps alt etter om det er mye folk på serveren.

detrain7tt.th.jpg

får ca 130 i stresstesten! :tease: (ikke overklokket)

har overklokket min amd fra 1900mhz til 2500mhz og fps ble mye bedre etter det!

kansje cpu som henger igjen litt?

Edit: bilde ble litt lite av en grunn..

stort

5603710[/snapback]

Den var ny synes jeg å... se signaturen min så ser dere maskinvaren.. jeg får neste 120 i stresstesten med aa/as/ mm og alt anna av innstillinger på maks. Kjøre 17" lcd på 1280x1024 75hz og på train ligg maskina på +100 med action i bildet.. (kan evt komme tilbake på det) Men det jeg opplever er at diskopprydding og fragmetering er viktig for å holde fps`n oppe hele tiden. Men du kan jo starte med diskopprydding og fragmetering, så å slå av aa/as/ og den hd innstillinga som vises på noen map. Og slå av v-sync i nvivdia, og se ka du får i stresstest da..? Du har jo gs kortet da, men d får nå være måte på, du skal ha mye mere enn 15 fps da!

Endret av KenBjork
Skrevet

jeg har samme problem, jeg har 6600gt 1gig ram og en eller annen rimlig ny cpu, men med innstillingene på MINIMUM så får jeg ikke mere enn 60 fps.. og somregel ligger jeg på 20, og mindre hvis det skjer mye. Nyeste drivere og alt. Stresstesten ligger på en 10 fps med innstillingene på medium. Må ha alt på minst for at ting skal funke. 3dmark klarer ikke kortet mitt å fullføre en gang :p

Men skal sende kortet i retur, må være det som er feilen. Mitt geforce 4200 kort klarer samme fps :p så.. må jo være kortet.

Noen av dere som har hatt lignende problem?

Noen som vet hva tempen på kortet bør ligge på? tror det blir litt varmt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...