Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med å åpne porter på en Thomson Speedtouch


Anbefalte innlegg

Jeg har netopp installert ett Thomson Speedtouch 546T.

Men når jeg skal skrive http://10.0.0.138 så får jeg bare HTTP/1.0 401 Authorization Required problemer. Greia var at jeg kom inn dit med en gang jeg var ferdig med installeringen. Så restarta jeg, å nå kommer jeg ikke inn dit fordi jeg må ha brukernavn å passord. Når jeg taster inn det (regner med det er internett brukernavn og passord?) så repeterer bare det seg ett par ganger..så kommer HTTP/1.0 401 Authorization Required.

Noen som vet hva som må gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan altids resete modemet... husker ikke helt hvordan du gjør det... er en litt knotete prosees... husker ikke helt, men prøv og ring Telenor og spør om hvordan du gjør det ;) hehe er no trykk på den knappen når det lyse lyser hold den inne når det lyser osv :p hehe lykke til

Lenke til kommentar
Jeg har netopp installert ett Thomson Speedtouch 546T.

Men når jeg skal skrive http://10.0.0.138 så får jeg bare HTTP/1.0 401 Authorization Required problemer. Greia var at jeg kom inn dit med en gang jeg var ferdig med installeringen. Så restarta jeg, å nå kommer jeg ikke inn dit fordi jeg må ha brukernavn å passord. Når jeg taster inn det (regner med det er internett brukernavn og passord?) så repeterer bare det seg ett par ganger..så kommer HTTP/1.0 401 Authorization Required.

Noen som vet hva som må gjøres?

5598198[/snapback]

Som standard er brukernavnet admin, uten passord, ihvertfall med min telenor thomson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...