P-TeCk Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 er en stund siden jeg har rippet dvd'r men idag når jeg skulle prøve så funket det ikke å kopiere, ikke å brenne image og ikke å bruke super dvd ripper ? hva må jeg gjøre, er 2 filmer jeg skulle ha ripet, er "Honey" og "what a girl wants" noen som har noen forslag ? -P-TeCk-
Wipeout Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Du kan prøve dvddecrypter, kan hende det er en slags kopibeskyttelse på platene dine.
Maxila Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 vis ikke kan du prøve anydvd som du kan bruke gratis i 30 dager
Wipeout Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Har ennå til gode å finne en film som dvddecrypter ikke tar, dessuten er det helt gratis. Dvddecrypter.
Chevelle Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 DVD Decrypter blir vel ikke oppdatert lenger så jeg har gått over til DVDFab Decrypter: Den er gratis og du finner den her.
Wipeout Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 DVD Decrypter blir vel ikke oppdatert lenger så jeg har gått over til DVDFab Decrypter: Den er gratis og du finner den her. 5669355[/snapback] Stemmer det at dvddecrypter ikke blir oppdatert lenger, men programmet klarer å rippe alle platene jeg har prøvd. Så jeg ser egentlig ikke noen grunn til å bytte det ut.
Chevelle Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 DVD Decrypter blir vel ikke oppdatert lenger så jeg har gått over til DVDFab Decrypter: Den er gratis og du finner den her. 5669355[/snapback] Stemmer det at dvddecrypter ikke blir oppdatert lenger, men programmet klarer å rippe alle platene jeg har prøvd. Så jeg ser egentlig ikke noen grunn til å bytte det ut. 5669460[/snapback] Er jeg helt enig med deg i men syntes DVDFab Decrypter er litt kjappere til og rippe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå