Øystein A Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hallo netopp kjøpt spelet battlefield 2 og so ptøver eg å oppgradere Starter med bf2patch_v_101 og jobber meg vidare opp til bf2_patch_112 og får bare feilmedinger om att det ikkje vil instalere seg ... fyller ale krav til bode plass og ytelse ( heilt ny maskin ) og når eg har prøvd og oppgrader nekta bf2 å starte KVA KAN EG GJER .. litte folk på online med den versjonen eg har
Øystein A Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 prøvde det no men kommer opp same drite "patch failed " so må eg instalere det på nytt kan det vere noe med patchen då Sei en side der det virka da
Øystein A Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 e det viktig eller kan det vere att det e det som e problemet.... huska ikke ka e hadde som navn grunn att eg får ikkje sjå på maskina mi før på fredag
oysfaerg Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Bare for å oppklare: 1: Tråden bryter med 3ordsregelen, en feilmelding staves feilmelding, ikke feil melding. 2: Tråden har en dårlig forklarende emnetittel 3: Trådstarter skriver på dialekt. Bokmål eller nynorsk, samt engelsk er hva som tillates på forumet. Summa summarum: Stengt tråd. Endret 13. februar 2006 av oysfaerg
Anbefalte innlegg