meastp Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Hei! Nå har jeg altså trålet opp og ned på veven, men klarer ikke finne noen "passthrough-guider" som passer til min ngt-router. Det er en Netopia 3351, Firmware 8.5. Tenkte å følge denne guiden, som virker for mange, men menyvalgene jeg har er annerledes. Dette møter meg ved innlogging. Netopia 3351 v8.5 System Configuration... Utilities & Diagnostics... Quick Menus... Quick View... Return/Enter displays options for the system. You always start from this main screen. System Configuration: System Configuration IP Setup... Filter Sets... IP Address Serving... Network Address Translation (NAT)... Stateful Inspection... VLAN Configuration... Change Access Password... Upgrade Feature Set... Logging... Use this screen if you want options beyond Easy Setup. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, rett og slett. Endret 12. februar 2006 av meastp
meastp Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Ok, da fant jeg det ut. Det var altså at jeg logget inn via telnet med brukernavn: (P + (kundenr. - 10000) passord: aktiveringspassord. Problemet var da at jeg -ikke- fikk superbrukerrettigheter, og dermed forsvant menyene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå