Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Inkluderer forsikringen bilstereoen også?

Boddiz_

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har forsikring hos IF på min golf 2 88-mod. Vet ikke hvordan forsikring det er, fordi det er fatter'n som har tatt seg av den (bilen står i hans navn, ble mye billigere forsikring osv). Tror det er "hakket over" ansvarsforsikring med inntill 12 000 km i året, hvis det sier deg noe.

Ettersom tiden har gått er anlegget blitt fetere og lommeboka slankere. :thumbup:Det jeg nå lurer på er om forsikringen jeg har også vil dekke bilstereoen ved et innbrudd f eks? :hmm:

Om den dekker anlegget, har det noe å si om forsterkeren sto meget synlig på hattehylla, eller godt gjemt i bagasjerommet?

EDIT: Skriveleif

Endret av zettaz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min forsikring så dekkes alt som er inni bilen. Det kan være forsterker, høyttalere, CD-spiller, løsøre og etc. Men SNN dekker ikke stereoanlegg som ikke fastmontert, altså det må være fysisk skruddfast/sveiset fast i bilens karrosseri. I tillegg så må du ha kvitteringer for alt som er i bilen på det tidspunktet bilen evt. ble stjålet. Ellers så blir det ikke dekket.

De sa ingenting om at det måtte være skjult eller ikke.

PS: De dekket kun inntil 10.000,- for alt inni bilen. Men det går ann å tegne tilleggsforsikring for alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...