Boddiz_ Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Jeg har forsikring hos IF på min golf 2 88-mod. Vet ikke hvordan forsikring det er, fordi det er fatter'n som har tatt seg av den (bilen står i hans navn, ble mye billigere forsikring osv). Tror det er "hakket over" ansvarsforsikring med inntill 12 000 km i året, hvis det sier deg noe. Ettersom tiden har gått er anlegget blitt fetere og lommeboka slankere. Det jeg nå lurer på er om forsikringen jeg har også vil dekke bilstereoen ved et innbrudd f eks? Om den dekker anlegget, har det noe å si om forsterkeren sto meget synlig på hattehylla, eller godt gjemt i bagasjerommet? EDIT: Skriveleif Endret 11. februar 2006 av zettaz
otis Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 På min forsikring så dekkes alt som er inni bilen. Det kan være forsterker, høyttalere, CD-spiller, løsøre og etc. Men SNN dekker ikke stereoanlegg som ikke fastmontert, altså det må være fysisk skruddfast/sveiset fast i bilens karrosseri. I tillegg så må du ha kvitteringer for alt som er i bilen på det tidspunktet bilen evt. ble stjålet. Ellers så blir det ikke dekket. De sa ingenting om at det måtte være skjult eller ikke. PS: De dekket kun inntil 10.000,- for alt inni bilen. Men det går ann å tegne tilleggsforsikring for alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå