Gå til innhold

Slette mail fra server i outlook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om det er mulig og slette mail fra mail serveren (feks mail.broadpark.no) fra Outlook, slik at når du sletter mailen fra "Deleted Items" så blir den slettet fra Web-serveren også?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette gjøres vis du velger smtp istedenfor pop3 :)  Da redigeres alt rett fra server ikke lokalt..

5587589[/snapback]

Og hvordan endrer jeg dette? Konto typen min står som POP3/SMTP, så jeg ser ikke helt hvordan man kan velge bare det ene eller det andre..Bruker outlook 2003.

Skrevet (endret)
Dette gjøres vis du velger smtp istedenfor pop3 :)  Da redigeres alt rett fra server ikke lokalt..

5587589[/snapback]

Og hvordan endrer jeg dette? Konto typen min står som POP3/SMTP, så jeg ser ikke helt hvordan man kan velge bare det ene eller det andre..Bruker outlook 2003.

5587606[/snapback]

IMAP mener jeg.. Unnskyld :)

For at jeg skulle forandre måtte jeg sette opp selve kontoen på nytt. Det fine med dette er at mappene du har på serveren lastes ned, pluss at du får tilgang til all mail hvor som helst :thumbup:

Endret av HoaXed
Skrevet

Ah, har satt det opp.. men fungerer ikke helt som ønsket. Når jeg prøver å slette en mail i outlook blir den ikke slettet, er bare streket ut.. Så logger jeg inn på mail.broadpark.no.. mailen er fortsatt der.. hmmms.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...