Mr.Anki Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Noen som kan anbefale meg en vift på 8 x 8 x 2,5 cm ? gjerne en link Takker for alle svar... mvh anki
<Viva> Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg vil anbefale SilenX http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPath=32_53 Du kan velge med LED eller uten LED. . Det er verdt det vis du vil ha vifter som ikke bråker og som kjøler godt. Har faktisk to selv, har planer om å kjøpe to til Endret 10. februar 2006 av <Viva>
Niri Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Det er sant som <Viva> sier, hehe. De er er veldig bra.
SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Silent x er veldig bra vifter (Som nevnt ovenfor) Eller så har du en del mist vifter: Mist 1(Denne bråker mye, men blåser også veldig bra) Mist 2 (Denne bråker noe mindre, men ikke den samme efekten) Mist 3(Denne er den mist`en som bråker minst, du får den vifta med leds, i blått, grønt og rødt..
bIsk0p Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hvis du ikke har et budsjett, ville jeg gått for SilenX, du får ikke vifter med bedre lyd/luftstrøm forhold. Det kontantere alle tester! Men med budsjett, ville jeg sett på Mint viftene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå