Gå til innhold

Hvilken dvd-spiller under 2000kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe meg ny dvd-spiller. Spilleren må kunne spille DVD-R og DivX/XviD. Det er også bra hvis den kan spille av .srt-filer(undertekster).

 

Har sett litt på KiSS DP-1100 og den ser grei ut, men lurer på om det finnes bedre valg.

5584768[/snapback]

 

 

Halla

 

Svarer ikke helt på spørsmålet nå men sparer du litt videre å kjøper en Denon DVD 1920 vil du ikke angre.

 

http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...ler.htm?id=7052

 

Årets spiller i klassen i Lyd og bilde, beste du får til prisen...

Lenke til kommentar

Var jeg deg ville jeg kjøpt denne Den spiller av alle de filtypene du nevner samt at den kan gjøres sonefri ved å slå inn 4-sifra kode. :) Jeg har selv denne DVD-spilleren og den leverer varen det kan jeg love deg både bildemessig og lydmessig. Fyrer du den opp med en komponent kabel (forutsier at du har LCD TV) og Progressiv Scan vil du få til et meget bra bilde som er detalejrikt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Var jeg deg ville jeg kjøpt denne Den spiller av alle de filtypene du nevner samt at den kan gjøres sonefri ved å slå inn 4-sifra kode. :) Jeg har selv denne DVD-spilleren og den leverer varen det kan jeg love deg både bildemessig og lydmessig. Fyrer du den opp med en komponent kabel (forutsier at du har LCD TV) og Progressiv Scan vil du få til et meget bra bilde som er detalejrikt. :thumbup:

5596402[/snapback]

Vel Asono spilleren er sonefri. Den koster også 700,- mindre.

Lenke til kommentar

kan også anbefale asono DVDX70+. Virker litt "billig" når du får den, men den spiller av det meste jeg har proppet i den. meget bra bilde og lydkvalitet til prisen og dekoder til og med AC3 lyd (dolby digital surround) fra DIVX/XVID filer som har det. :thumbup:

 

ingen problemer med soner, sonefri rett fra pakka.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...