Gå til innhold

Hvordan unngå støv i maskinen?


Raz

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har 4 8cm vifter som drar luft inn og ut i maskinen min. I tillegg har jeg ei vifte i døra på kabinettet. Etter noen uker i drift ser jeg at det samler seg mer støv i maskinen en det gjorde før. Finnes det noe "filter" man kan kjøpe og plassere foran viftene sånn at støvet ikke blir sugd inn i maskinen?

 

-Raz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-17 11:25, skrev umy:

bruk moradi elelr kjærsten din sine strømper

tips, klipp i enden av strømpa, nede ved tærne,

så kan du bare tre strømpa over vifta, og voila ikkeno mer støv i pcn



seriøst fønker det? mener du san tynne greier? må gå å spørre mamma om jeg kan få "låne" noen strømper :lol:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-09-17 11:25, skrev umy:

bruk moradi elelr kjærsten din sine strømper

tips, klipp i enden av strømpa, nede ved tærne,

så kan du bare tre strømpa over vifta, og voila ikkeno mer støv i pcn

 

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

seriøst fønker det? mener du san tynne greier? må gå å spørre mamma om jeg kan få "låne" noen strømper :lol:

Det virker, men jeg måtte strekke ut strømpen helt max, ellers så klarer ikke viftene å suke luft gjennom strømpen

Lenke til kommentar

Som sagt damestrømpe er bra, ellers kan man bruke det stoffet som er på slike "solbeskyttere" som man bruker til bilvindu til barna baki, sånne som henges opp med sugekopp. dette kan med fordel festes enkelt med borrelås feks. visse typer høytaler stoff er også bra.

 

 

filter.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...