brannmannsam Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Dere som spiller rogue. Kan dere neven her hva slags addons dere bruker? Gjerne linker til hvor de finnes også. Takker for svar:-)
Islanbadsj Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Tror mange roguer bruker stunwatch. http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2572
Dunderklumpen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Noen som vet om en macro sånn ca: /target /cast faerie fire rank X funker mot rogues? Jeg mener, jeg kan jo se de akkurat før de cheap shotter (er druid med rank 7 gloves atm) men rekker ikke å "Tabbe" de og kaste før de cheap shotter etc... trenger jeg eventuelt noe etter /Target eller holder det? Tenkte det funket akkurat som Tab (select nearest enemy). Vet ikke om noen har postet det, men jeg har en jævlig fin healing macro på Broodlord og Ebonroc hvor man konstant bytter MT og de tar massiv skade. (ok, fant den ikke, men hvis noen trenger kan jeg poste den)
Fisk1 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Bare for å skryte og se dum ut, så kan jeg nevne mine: CTmod, CCwatch og Autobar. Et raskt søk burde finne dem på curse-gaming.com.
aspyr Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Stunwatch er vel den eneste class baserte addonen jeg bruker. Trenger ikke mer
Sheel Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 EnergyWatch, CCWatch og Scrolling Combat Text er vel det det går mest i. Resten er bare småplukk for å få HUD til å se "fin" ut.
Acurus Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Poison master og weapon rebuff er og kjekke. Ellers leter jeg etter en addon som feks farger bakstab knappen blå når jeg ikke er bak targetet, og rød når jeg er for langt vekk. Synst det kan vere litt vansklig og se om jeg er bak når det er mye som skjer som i AV og liknede. Noen som vet om en?
aspyr Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg syns det er greit å bare trykke vilt på backstab knappen jeg
Fisk1 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 EnergyWatch, CCWatch og Scrolling Combat Text er vel det det går mest i. Resten er bare småplukk for å få HUD til å se "fin" ut. 5607550[/snapback] Scrollin Combat Text glemte jeg å nevne. Det er jævla nyttig med tanke på at man kan se når man får combo points, og når buffs forsvinner/aktiveres.
.Marcus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg syns det er greit å bare trykke vilt på backstab knappen jeg 5608170[/snapback] Så enig, så enig :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå