GetOnline.no Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Er det noen som vet om en hugger eller lignende som kan ha en forskjerm til Toyota MR2 1986 mod? Er ute etter forskjerm på førersiden. - Jan Andrè GetOnline.no | SnakkThai.no | 4fun.no
underground Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Du sier ikke noe om det er venstre eller høyre forskjerm. Gå inn på Bruktbildeler.com Godt mulig du finner det du leter etter der.
GetOnline.no Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Du sier ikke noe om det er venstre eller høyre forskjerm. Gå inn på Bruktbildeler.com Godt mulig du finner det du leter etter der. 5583936[/snapback] Vel, som jeg skrev så var jeg ute etter skjerm på førersiden, det burde da bli venstre side hvis man sitter inne i bilen, og høyere side, hvis man står forann bilen.. Takker for tipset ang. bruktbildeler. Jeg fikk desverre ikke noe hit der, men jeg skal søke mer blandt de vanligste huggerne. Uansett takker for svar, og det gleder meg at det er flere som ønsker at mr2'n ikke skal dø.. - Jan Andrè
underground Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ja så nå at du hadde skrevet førersiden. Lykke til med letinga
Gadgetelsker Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Er det noen som vet om en hugger eller lignende som kan ha en forskjerm til Toyota MR2 1986 mod? Er ute etter forskjerm på førersiden. - Jan Andrè GetOnline.no | SnakkThai.no | 4fun.no 5581922[/snapback] Prøv deg på kjøp og salgs delen på www.ts-ogn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå