Gå til innhold

ZG og klarning av mobs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tar man den store blå på best mulig måte?

Virker som om warrior ikke kan holde aggro.

 

Mobben før Mandokir suger blodet vårt og healer seg.

Hvordan tar man dem på best mulig måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

berserker? du må vell egentlig bare klare å tanke ham og dps'e ham til han dævver..

 

hvis han healer seg, må dere bare skade ham mer enn han healer seg ;)

Magene sin oppgave det..

Endret av AnVli..p4
Skrevet

Den store blå random charger, men er ikke vanskelig. Bare få en tank på den og gå all out DPS.

Blooddrinkers trekker liv fra alle som er i nærheten av den så vi har kun tanken på den så kjører alle andre ranged attack. Da trekker den kun liv av tanken.

Skrevet (endret)

Store berserkers: Maintank charger, 3sunders, alle dps, casters holder seg på avstand, alle har trinkets klar, siden han bruker fear. dps ned.. død.

 

Blooddrinkers: er i regel i grupper, sheep en par, eller imp sap, whaevver du vil bruke.. Mt tanker en bloodrinker alle andre på avstand, caster og melee bruker ranged, dps ned.. død.

 

:)

Endret av Faber
Skrevet

Vi bruker gjerne et par rogues som stunlocker de. En av gangen vel og merke. Da er det ingen problem med at de healer seg selv.

 

Ellers er det bare og peise på med dps.

Skrevet

Vi kjører full melee på blooddrinkers og har gjort det alltid. Spar alltid blooddrinkers til sist vis det er andre typer i gruppen. Sheep gjerne, men hold all dps på én av gangen.

Skrevet

heh.. hvis alle kjører melee på blooddrinkers så går det jo ikke så veldig bra da, de får jo max live hele tiden siden alle står nerme, så det er jo ikke så kjempegod ide men..

Skrevet

som flere sier så er DPS veldig essensielt mot mobs i ZG, rogues som stunner funker fint mot blood priests og blood drinkers, ellers er det bare å gå all out.

 

Mot berserkers er det egentlig bare det samme, kontroller fearsa og nuke han ned.

Skrevet
heh.. hvis alle kjører melee på blooddrinkers så går det jo ikke så veldig bra da, de får jo max live hele tiden siden alle står nerme, så det er jo ikke så kjempegod ide men..

5582575[/snapback]

Har funket jævlig bra for oss siden dag 1 i zg.

Skrevet
heh.. hvis alle kjører melee på blooddrinkers så går det jo ikke så veldig bra da, de får jo max live hele tiden siden alle står nerme, så det er jo ikke så kjempegod ide men..

5582575[/snapback]

Da har dere ikke bra nok DPS. Vi klarer fint å drepe en blooddrinker i melee. Før så lot vi tanken ta de bort fra raidet, også gjorde alle ranged dps, men det er mye enklere og raskere å bare zerge med full dps.

Skrevet
Vår taktikk har alltid vært kun MT på blood-drinkers, mens alle andre bruker ranged (de som har mulighet til det). Da går de ned fort, og de healer seg selv minimalt.

5582961[/snapback]

Det samme gjør vi! Fungerer veldig bra synes jeg.

Skrevet
heh.. hvis alle kjører melee på blooddrinkers så går det jo ikke så veldig bra da, de får jo max live hele tiden siden alle står nerme, så det er jo ikke så kjempegod ide men..

5582575[/snapback]

 

 

Det går helt fint det.. dps han ned før de rekker å heale seg..

 

Kan hende den guild du er i ikke gjør nok dps.

 

 

ALLTID funka for oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...