egilsml Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Glædn va stoor når æ va på Postn å henta ut pakken i går.. D va rætt hjæm å bynne snekre sammen... Glædn va Xtra stor sidn æ førr første gang sku sætte sammen ett vannkjølingsanlægg... Ætter ikke få tima me å lægge kabla hit å dit, vannrør hær å dær sku æ fylle vannsysteme me vann... Man kan trygt si glædn va kortvari når æ oppdaga ene slangen ikke va årntli på... Dær sto æ me vann fullt av hovedkort.. Jaja... Må vell ta opp systeme idag å tørke hele driitn... Værtfall ei erfaring rikere!!! :/
Zerpent Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 La det stå å gå en døgn på kjøkkenbenken du... :smile: Det gjorde jeg i går og da fannt jeg ut at vanntanken min ikkje var helt tett. Kunne blitt litt kjedelig om diskene mine hadde fått seg en dusj... :smile:
Squeegie Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Ganske underholdene å lese! (ikke pga. ulykken din, men den konstige blandingen av dialekt og sms-språk :wink:)
Gothiatek Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Når jeg satte sammen mitt vannkjølingssystem med peltier for første gang gadd jeg ikke teste det først jeg bare satte i gang og det gikk bra, hadde håndkler klare og fulgte med på slangene når jeg satte igang pumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå