B4stian Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 ja, en liten fil bare på noen hundre kb som liksom skal til å formatere pcen (bare tull såklart). Noen som har det?
jh_ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Dersom det er snakk om å lure en som ikke er noe særlig kyndig, så er det ikke værre enn å lage et batch -script, som du evt. legger til i 'Planlagte oppgaver' Jeg var nødt til å gjøre det med lillesøsteren min en gang husker jeg.. Jeg hadde sett meg lei av at hun spiste båndbredden ved å bruke fildelings -programmer, så jeg tenkte jeg skulle skremme henne litt. Så jeg lagde et lite batch-script som jeg la til i 'Planlagte oppgaver på pcen hennes. Hun kom selvsagt løpende til meg for å fortelle meg at pcen var ødelagt, så kommer storebror og ordner opp, og sier: Fy fy, nå må du slutte å bruke napster! - Og enden på visa var at jeg fikk all båndbredden for meg selv Batch -scriptet var noe lignende dette: @echo off title Formatere... cd \ type format.txt chkdsk shutdown -s Der jeg hadde laget en .txt fil på C:\ hvor jeg hadde skrevet noe skummelt Endret 9. februar 2006 av jh_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå