Empire of the Sub Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hei! I disse dager er det mulig å forhåndsbestille BFME 2 Collector's Edition fra Komplett.no. Du sender en mail til komplett etterpå, gir dem ordrenummeret på bestillingen din og vips så har du instruksjoner og cd-key til å spille BFME 2 Beta. Til dere som har gjort det, hva syntes dere? Liten omtale: Litt trøbbel i starten med installasjon, registrering av produkt osv men så fort jeg kom inn i spillet gikk alt strålende. Imponerende (!) grafikk bare i Medium. Man kan bare velge to forksjellige hærer/raser i betaen. Dwarfs eller Goblins, dette gjorde at jeg valgte Goblins. En helt annen byggemåte, imponerende. Man kan bygge hvor man vil på hele mappet, og dette gjør slik at mange, mange flere strategier blir født. Goblins har noe som heter Tunnel System, akkurat som GLA i C&C General bare at her i BFME2 får man ressurser for tunnelene sine. Man kan også bygge Lumber Mills, der man har arbeidsmenn som tar seg av skogen og gir deg penger. Jeg spilte min første match på en "1on1 beginners" rom i BFME2 Multiplayer lobby'n. Det var begge sin første match så alt gikk fint. Etterhvert får jeg masse ressurser og store troll som tokk seg av de små luring-gruppene fienden stadig sendte inn. Jeg tenkte å utforske litt med trollene, og det gjorde jeg. "Vi har fått snutten på Gollum!" Sier Goblin-sjefen til meg på høytallerne, og trollet mitt knerter Gollum. Nei, se der; Gollum hadde vist The 1 ring! Jeg tar med ringen tilbake til basen, og vips så kan jeg rekrutere Sauron! Han kostet en del ressurser så jeg måtte vente en stund, men når jeg først fikk han knerta jeg fienden rimelig lett! 8/10 Grunnen til at jeg gir 8 er vel egentlig pga litt små-lagg og hakking i spillet, er nok mest fordi jeg hadde World of Warcraft oppe i bakrunnen men det vet jeg ikke. Den hadde glatt fått en nier hvis hakkingen hadde vært borte. Testet på: 2.0 Ghz 128mb Skjermkort 1Gb Minne
Andrull Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det at det lagger kommer jo ann på pc'en (og pingen, hvis det var i mp), og har ikke noe med spillet å gjøre.
Codex_FS Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg synes betaen var positiv. Men nå skal det sies at final vil bli ganske endra fra betaen, hvis du f.eks har testet demoen så ser du det. Balance og ytelse, grafikk og noen andre små endringer er foretatt. Dessuten var betaen heller en slags "demo." Spilte ca. 80 kamper faktisk, syntes det var såpass morro. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå