^fmj Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Problemet er ganske enkelt i seg selv, men jeg aner ikke hvorfor det oppstår. Etter at jeg har sett på Nrk nett-tv en stund så stopper det bare opp. Hvis jeg hopper litt frem i programmet, fortsetter avspillingen forså å stoppe etter noen minutter igjen. Problemet er ikke relatert til at internettlinjen min er for dårlig, nett-tv har fungert smertefritt tidligere. Dette problemet oppstod etter en formatering av maskinen. Har sendt mail til nrk.no, svaret som jeg fikk løste problemet trodde jeg. Men nå har det samme problemet dukket opp igjen. Det er forskjellige fra program til program, hvor lenge jeg kan spille av programmet før det stopper opp. Dette har jeg prøvd: Flere forskjellige nettlesere Ulike versjoner av windows media player De innstillingene som jeg fikk av nrk: "Sjekk at hastigheten på Nett-TV og WMP er riktig innstilt: Nett-TV : Link til videoinnstillinger finner du nederst på Nett-TV. WMP: Gå inn via Startknappen, velg Programmer, velg Windows Media-player. I Windows Media-player: Gå på Verktøy -> Alternativer -> Ytelse. Hvis du har XP, slå av Brannmur Gå inn via Startknappen, velg Programmer, velg Windows Media-player. I Windows Media-player: Gå på Verktøy/Tools -> Alternativer/Options -> Nettverk/Network Slå av UDP og Multicast. Slette temporary internet files. (Dette for å rydde unna evt innhold som er cachet lokalt til disk tidligere.) Velge http som protokoll for streaming Gjøres via Windows Media Player. Gå på Verktøy/Tools -> Alternativer/Options -> Nettverk/Network" Okey, kjøpte meg et abonnement hos TV2 for å sjekke om det samme skjedde der. Det gjorde det ikke, så det understreker vel bare at det er noe med windows media player som ikke er som det skal. Noen som har en link til en video som streames med windows media player, som er over 10 minutter lang? Endret 9. februar 2006 av ^fmj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå