Gå til innhold

Får ikke Gothic II til å starte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter installasjon som gikk knirkefritt får jeg denne beskjeden:

g2.jpg

Har sett litt rundt på nett, men ikke sett noen løsning.. Noen har disse problemene fordi de kjører Daemon Tools, noe jeg ikke gjør, På support-forumet til G2 så skrev de at man skulle prøve å deaktivere Norton abti-virus, noe jeg prøvde.. Uten at det hjalp..

Noen flere ideer?

:hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har spillet originalt?

Prøv å putte plata inn i en annen ROM, eller prøv å starte opp med en annen disc (husker ikke helt hvilken disc som var startup-discen, om det var disc 1 eller noen annen...).

Skrevet

Har det originalt ja.. Det som er tett.. Kjedelig å cracke spill man har kjøpt lixom.. jaja.. Får lete etter crack da.. crack of the soft kind that is ;)

Skrevet

Dette er f@enmeg latterlig! Ikke engang med crack funker det!

Får bare opp Splash-bildet og at den initialiserer et eller annet filsystem, så laster den inn 26mb i minnet, VELDIG sakte btw, så blir den borte...

JoWood bør lære seg å kode spill.. Ikke BARE selve spillet, men hvordan det er kompatibelt med datamaskiner rundt om..

Brodern får kjørt spillet helt fint på sin pc... På JoWood's support-forum for G2 ser jeg flere med samme problemer som meg.. Latterlig.. Dette er første gangen noensinne jeg ikke får kjørt et spill!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...