aMo Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Etter installasjon som gikk knirkefritt får jeg denne beskjeden: Har sett litt rundt på nett, men ikke sett noen løsning.. Noen har disse problemene fordi de kjører Daemon Tools, noe jeg ikke gjør, På support-forumet til G2 så skrev de at man skulle prøve å deaktivere Norton abti-virus, noe jeg prøvde.. Uten at det hjalp.. Noen flere ideer?
Hr. Jenssen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du har spillet originalt? Prøv å putte plata inn i en annen ROM, eller prøv å starte opp med en annen disc (husker ikke helt hvilken disc som var startup-discen, om det var disc 1 eller noen annen...).
wewwen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 hvis du har dette orginalt så kan du vel bare prøve og crake det.
aMo Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Har det originalt ja.. Det som er tett.. Kjedelig å cracke spill man har kjøpt lixom.. jaja.. Får lete etter crack da.. crack of the soft kind that is
wewwen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 hm, da kan det være kjipt ja. men du kan jo prøve og få tak i en .iso fil som kan erstatte platen. For og finne problemet på en måte.
aMo Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Dette er f@enmeg latterlig! Ikke engang med crack funker det! Får bare opp Splash-bildet og at den initialiserer et eller annet filsystem, så laster den inn 26mb i minnet, VELDIG sakte btw, så blir den borte... JoWood bør lære seg å kode spill.. Ikke BARE selve spillet, men hvordan det er kompatibelt med datamaskiner rundt om.. Brodern får kjørt spillet helt fint på sin pc... På JoWood's support-forum for G2 ser jeg flere med samme problemer som meg.. Latterlig.. Dette er første gangen noensinne jeg ikke får kjørt et spill!!
wewwen Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Må si meg ening i at dette var svakt av et orginalt spill, du kan jo prøve og legge det inn på en annen datamaskin? eller reinstalere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå