Gå til innhold

Den lille Samorost-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler her som har prøvd dette geniale spillet?

I så fall finner du de her.

Det er et spill hvor du må klikke deg videre, og du må tenke både ulogisk og logisk. :p Stemingen i spillet er også helt super. :yes:

Jeg har klart hele 1'ern, og startet nettopp på 2'ern. Men står fast! Jeg har krabbet ned der hvor det er vann, og spylt ned og kommet meg gjennom. Men jeg får ikke til kombinasjonen på de hjulene. Noen som kan gi meg et lite hint? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen fler her som har prøvd dette geniale spillet?

I så fall finner du de her.

Det er et spill hvor du må klikke deg videre, og du må tenke både ulogisk og logisk. :p Stemingen i spillet er også helt super. :yes:

Jeg har klart hele 1'ern, og startet nettopp på 2'ern. Men står fast! Jeg har krabbet ned der hvor det er vann, og spylt ned og kommet meg gjennom. Men jeg får ikke til kombinasjonen på de hjulene. Noen som kan gi meg et lite hint? :)

5572112[/snapback]

Trykk på de noen ganger slik at de røde kantene peker opp og ned på hver enkelt kran. Så de danner en rød vertikal linje. Da kan du snu på den store.

Endret av nordemoniac
Skrevet

Du må først sette pølsa på andre sida, så hatten blir sugd opp i vifta. Når han tar etter den trykker du på knappen, så du detter ned igjen. Så må du skynde deg å løpe bak stolen og dytta han fram, slik at når tjukken trykker på knappen blir han selv sugd opp.

Så dette nøklene til buret ned, og disse tar du såklart til nøkkelhullet, slik at hunden slipper ut. Så går dere til heisen, hvor du trykker på knappen ;)

Du kan også trykke på antennen, da blir bilde ødelagt, og han må bort og fikse den. Vet ikke om det har noe å si, for om du klarer det eller ikke.

Skrevet

Da var jeg ferdig med denne også, får prøve ut de 2 andre og. Og jeg kan jo prøve å "få tak i" full versjon av samorost2 og. ;)

PS! Ikke snakk om noe ulovlig her pls, eller blir den stengt.

Skrevet (endret)

Hvilken myr snakker du om? Den med frosken?

Du må fjerne bladene nederst ved treet, slik at de finner veien der. (etter du har fått vekk reven). Også må du få frosken til å jage vekk øyenstikkeren, også hopper du på planten.

Endret av nordemoniac
Skrevet

Takk for hjelpen :)

Gikk ganske fort ja :hrm:

Får se om jeg prøver meg på Shift også, men dette virket et par hakk vanskeligere enn de andre. Tror du trenger en del tålmodighet hvertfall :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...