Gå til innhold

overføring fra videospiller til DV tape


Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har et sony DCR-HC90 digitalkamera, og der skal det være mulig å overføre fra tv/video til DV tape. Jeg får ikke dette til. Setter AV kontaktene inn i TV'en (gul, hvit og rød), men får ikke noe signal opp på videokameraet.

 

Er det noen som har erfaring med dette? P videospillerern min er det visstnok kun "video in" kontakt på forsiden, mens det på TV'en kun står "video", "audio" osv. Det står i manualen til kameraet, at signalet skal gå begge veier...

 

 

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Hvis du har en Scartovergang som du kan koble den røde, hvite og gule og i tillegg kan stille inn / ut på så bruker du den analoge inngangen på kameraet. Det skulle fixe det. Jeg gjør det på mitt camera fra video / VHS til cam / PC.

 

Scartadapter

 

 

bmp

 

og kabel..........

(går ut ifra at du har DV-i på kameraet ditt uten å ha sjekket det......)

post-58716-1139404708_thumb.jpg

Endret av BMP
Lenke til kommentar
Hei!

Hvis du har en Scartovergang som du kan koble den røde, hvite og gule og i tillegg kan stille inn / ut på så bruker du den analoge inngangen på kameraet. Det skulle fixe det. Jeg gjør det på mitt camera fra video / VHS til cam / PC.

 

Scartadapter

 

 

bmp

 

og kabel..........

(går ut ifra at du har DV-i på kameraet ditt uten å ha sjekket det......)

5571871[/snapback]

 

Takk det funket. Måtte bruke scart adapteret rett i videospilleren så jeg kunne ikke se videoen på TV, men kun LCD skjermen. Men det funket nå på sett og vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...