edds Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei alle sammen! Har nå gått og sett på Dark Age of Camelot en god stund, og tror jeg skal kjøpe det. Men jeg lurer på en ting; jeg har sett masser av pakker på hjemmesiden deres, og er i tvil om hvilken jeg skal kjøpe. Vil gjerne ha alle expansions, så da lønner det seg kanskje og kjøpe den som inneholder alle? Og for all del kom med andre tips til selve spillet også, jeg kommer til å trenge de Edit: leifs Endret 8. februar 2006 av edds
Duen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hei. Er selv en aktiv daoc spiller og expansions som er ute i dag er : Daoc Shorouded islands Daoc Foundations Daoc Trials of Atlantis Daoc New frontiers Daoc Catacombs Daoc Darkness Rising Foundations og New frontiers er nedlastbare og gratis og det har de alltid vært. De andre expansionsne er lur og ha og da vil jeg anbefale en pakke som inneholder Daoc (orginal) og de 3 første på listen (Shrouded islands , Trials of atlantis og catacombs) Den kostet rundt 400 Kr da jeg kjøpte den. Darkness rising er ikke med i den pakken fordi det er nyere enn den pakken og det kostet 200 Kr når jeg kjøpte det. så also det du må ha for å få med alt er DAOC complete box og DAOC Darkness Rising (kan være DR ingår i complete box nå men gjorde ikke det når jeg kjøpte det for 1 uke siden da det kom ) Generelle tips om spillet: Vist du kjenner noen som spiller det, spill på samme server som dem (alt mye lettere i gruppe ). skriv /help i spilet vist du lurer på noe ingame Det er som du sikkert har lest ett sted 3 lag eller realms, her er det bare å velge etter smak. Endret 8. februar 2006 av Duen
edds Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Tusen takk! Det var veldig nyttig, skal begynne og spille med en venn, så håper vi kan klare det sammen *leter etter Complete Box*
edds Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Finnes det en trial til dette spillet? 5572308[/snapback] Ja, tror det: www.darkageofcamelot.com 14-day trial på forsiden. Vet noen forresten hvor jeg kan få tak i DAoC Complete box? Play/amazon uk har den ikke
Crispin Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Har spillet liggende, spilte det litt før, kom vel aldri lenger en til lvl 20. Spilte med en kompiss, men han var mye bedre en meg, og lvla fort ifra meg. Også mobba han meg pga jeg valgte Elf Champion, noe jeg synes var kjempe moro
Duen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg kjøpte complete box på space world i bergen, husker den butikken ved siden av torgamenningen i bergen (play-com tror jeg) hadde flere sett av den sist jeg var der men det er bare i bergen jeg vet noe særlig om. Og btw til deg som har spilt det vist du velger elf champion er det ikke det minste rart du ikke kom lengre, det er litt feil race for klasse
Crispin Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hehe ja, jeg vet, men det var jo dette jeg synes var ustyrlig morsomt. Første prøvde jeg celt druid eller noe sånt. Kameraten min ville ha en healer...dette var gørr kjedelig, og jeg liker alver, så da valgte jeg alv, og jeg har en tendens til å like ting som er dårlige og lite populært Er det SÅ håpløst? og HELT ubrukelig? Eller er det bare litt dårlig?
edds Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Da fant jeg Complete edition på ebgames http://www.ebgames.com/ebx/product/258888.asp Har noen bestillt derfra før? Lurer på toll osv.
Duen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 hmm er det i USA. Vet ikke om du får Cd key til GOA sine servere da (de europeiske serverene ). Det er mange som spiller på de amerikansek og er fornøyd der men vet erlig talt ikke hvor du kan spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå