cs-freak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Er det noen som vet om noen bra internet-spill som er morsomme og gratis? jeg er glad for alle svar! noe som ligner på nordicmafia eller hva som helst egentlig.... jeg er spill-freak
SCV Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 eve online har 14 dagers gratiss pass. dungeons and dragons har open beta gående nå warrock er vell også open beta om jeg ikke tar helt feil. savage battle for newerth (dritbra spill foresten) der har du 4 stk. enjoy.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Er det noen som vet om noen bra internet-spill som er morsomme og gratis? jeg er glad for alle svar! noe som ligner på nordicmafia eller hva som helst egentlig.... jeg er spill-freak 5567469[/snapback] Som jeg har sagt tidligere: Sjekk ut DENNE tråden!
D3nnis Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hva med tm(trackmania) nation da !! ikke tekstbaser spill men. det er gratis hverfall! Prøv det du blir hekta ;P hehe! genialt spill!
cs-freak Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 tusen takk for alle svar, kan dere sende en link som fører meg rett til siden hvor spillet er??
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 For et par år siden spilte jeg et spill som heter Dawn of Myth(www.dawnofmyth.net) Ganske likt nordicmafia, bare på en litt annen måte.
Zethyr Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Noe som begynner på "out", har "war" i midten, og slutter på ".com" er ganske morsomt, ellers er vel også cs-manager.com artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå