tunam85 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 "Vi har registrert at du har fått tilsendt flere rutere fra oss. Det er kun den siste ruteren du fikk fra oss som skal benyttes. Vi ber deg derfor returnere utstyr som ikke er i bruk i forsvarlig forpakning til følgende adresse..." Jeg fikk tilsendt speedtouch 516i,men den synes jeg er dårlig.Jeg får ikke åpnet porter med den,derfor vil jeg beholde 510i.hva skal jeg gjøre?
The_Darkness Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Send de en mail og forklar problemet, evt send tilbake begge og kjøp din egen.
HeltNils Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Lære hvordan du åpner porter med 516i. Du har sansynligvis fått 516i fordi NGT har oppgradert sentralen til ADSL2+, og da kan du ikke bruke det gamle modemet lenger.
MRN Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Tenkte jeg skulle skrive et svar, men lot vær. Tenkte å skrive at du kunne sende inn den du ikke ville ha, for det var det NGT sa til meg. De hadde også oppgradert sentralen, og jeg kom meg ikke på nett på flere dager og ringte til slutt. "Åja, du mangler en router, du." Men jeg kunne bruke den som jeg hadde, var bare noen endringer som måtte til. Jeg har fått den nye, men har ikke tatt den i bruk. Det er visstnok et lite morsomt webinterface på den, så å åpne porter var tungtvindt. Hørte til og med at man kunne bare åpne en og en port, og ikke range. Nekter jeg å tro... Hvordan sende tilbake? Spør fordi jeg også har fått mail ifra NGT Endret 7. februar 2006 av MRN
tunam85 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 hvilken andre modemrouter skal jeg kjøpe?
HeltNils Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Da du fikk ruter nr 2 skulle det følge med ferdigadressert klistremerke som dekket porto.
tunam85 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 nei,det følger ikke med ferdigadressert klistremerke.hvilken andre modemrouter kan jeg kjøpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå