Gå til innhold

Trenger ny spill-musematte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Func surface 1030 er en du kanskje burde tenke på.

 

er i plast med en gummi ramme som holder den på plass på skrivebordet ditt, kommer også med en liten dings som holder muse ledninga.

 

Ellers er selve flata vendbar, med to forskjellige texturer- så du har litt tilpasningsmulighet.

 

brukt en i ett år nå, lett å holde ren, musa glir svært bra, og sliter ikke noe spess på "føttene" -anbefales!

 

sånn link

Lenke til kommentar

Jeg kan jo i alle fall si at MX518 og Icemat 2nd er snadder. Jeg har prøvd utallige andre med den musa, men jeg faller alltid tilbake til Icemat. Virkelig verdt pengene. Og i sort er den jo også skikkelig barsk da.

 

Bare husk å tørk over den med en klut en gang i blandt. Skitt samler seg og legger seg på museføttene. Det holder dog om man gjør det en gang i måneden eller noe da :)

 

Jeg legger min stemme på Icemat 2nd. :thumbup:

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

En glassmatte tåler jo mye mindre enn en Qpad ^^

 

Jeg vil anbefale en Qpad, siden den er lett å ta med seg, sliter ikke på musa om du ikke presser musa ned i matten.

 

Qpad er også en som kan kalle seg "musmatte" i motsetning til icemat, som er en glassplate med tekstur inni.

 

har selv en Qpad Lowsense og razer, litt uvant i starten men etter noen få timer var jeg justert inn.

 

hadde før en steelpad (plastplate matte) Likte den ganske bra, men slet den ut.

 

Qpad er en sånn fin "svosh" lyd om du dytter musa fort over den :D

Lenke til kommentar
Func surface 1030 er en du kanskje burde tenke på.

 

er i plast med en gummi ramme som holder den på plass på skrivebordet ditt, kommer også med en liten dings som holder muse ledninga.

 

Ellers er selve flata vendbar, med to forskjellige texturer- så du har litt tilpasningsmulighet.

 

brukt en i ett år nå, lett å holde ren, musa glir svært bra, og sliter ikke noe spess på "føttene" -anbefales!

 

sånn link

5571031[/snapback]

 

Siden alle driver reklame for icemat, må jeg støtte func litt.

 

Jeg har også denne, og den er sweet, ligger lavt mot bordet musa ligger på og holder seg glatt lenge om gangen, jeg kjøpte med silikon på boks, og vasker hele matta 1-2 ganger i året, og sprayer den på nytt, men jeg liker også at det glir veldig godt. vel verdt penga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...