TraxX Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jeg har fått meg en slik plugin som gjør at jeg kan stille pitch, speed og tempo på. (pacemaker). men pointet er. når jeg har satt speeden på en sang så vil jeg "recorde" den. finnes det en plugin som kan gjøre dette? på en måte slik som det ble gjort på scooter sangen. der pitchen ble satt ned så orginal stemmen kom frem. og så ble det "recorda". thx
AKIRAx77 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Winamp kommer standard med en WAV writer. Den setter du i output delen av winamp, isteden for vanlig lyd ut..setter du den til WAV. Da skriver den det du hører på til en WAV fil. AKIRA
TraxX Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 (endret) det står at den ikke er aktiv. hvordan får jeg den aktiv? Edit: jeg fikk det til. men hvor lagrer sangen seg? Edit2: jeg trykka på feil takk for hjelpa =) Endret 7. februar 2006 av TraxX
AKIRAx77 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du trenger et program til å klippe i de WAV filene den lager kan jeg anbefale opensource programmet Audacity. meget bra!! Til og med min fra på godt over 60 lærte seg å bruke det! AKIRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå