surfin_atari Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hei ærede forum-medlemmer! Jeg opplevde nylig at absolutt alle ikoner og snarveier jeg startet via startbar og taskbar førte til at SPYBOT (!) ble åpnet istedenfor det aktuelle programmet. Da jeg avinstallerte spybot kommer feilmeldingen om at Windows xp (SP1) ikke finner programmet. Dersom jeg høyreklikker og velger "start as" på ikonet og velger bort innstillingen "protect my computer and data from unauthorized program activity" starter programmet. Jeg har laget en ny bruker i windows og ser at jeg ikke får dette problemet dersom jeg logger på som denne brukeren. Jeg har saumfart alt jeg kunne finne på nettet uten å finne en default måte å skru av denne funksjonen (som vel er en sikkerhetsrutine for å beskytte reg.). Noen som vet hvordan jeg kan få av denne funksjonen som default? ps. jeg har ikke virus eller spyware Takk for all oppmerksomhet og hjelp!
surfin_atari Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Hater å bumpe... men dersom noen bare kan peke meg i riktig retning skulle vel ikke problemet være så vanskelig å få bukt med. Tusen takk på forhånd til de som kan si meg noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå