iTxOuMs Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det lagga på pc'n, eg formaterte dataen og eg skulle spele css, til min store forferdelse kom denne meldinga opp -Sjå Vedlegg-! Eg la inn Css på nytt og samme melding kom opp... Så ka skal eg gjøre?
Monkey Spr@yer Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det er desverre lite du kan gjøre annet enn å sjekke at du har nyeste drivere/DirectX osv, og at du ikke kjører spyware/norton firewall etc. Det er flere personer som opplever samme feilmelding som deg, og det sies å ha skjedd etter en Source oppdatering for noen måneder siden. Forhåpentligvis vil Valve fikse dette, om det er Valve som har laget dette problemet.
iTxOuMs Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Jo, det er nok Northon. Eller DirectX, men tippa northon som fucka litt opp her. Takk for svar
BigJackW Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ta å send feilmeling. Etter det skal du få opp ei internett rute som står hva som er feil og hvordan du skal løse problemet! Edit: For håpentligvis Weeee :D :w00t: 2000 innlegg Endret 13. februar 2006 av BigJackW
Laughing Madcap Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Prøv å instaler HL2 og hele steam pakka på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå