Tafsen Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det er ingen drivera instalert og eg finn den ikkje under maskinvare. Korleis kan eg få deaktivert touchpadden?
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det er ingen drivera instalert og eg finn den ikkje under maskinvare. Korleis kan eg få deaktivert touchpadden? 5561780[/snapback] Touchpad, går ut ifrå at det er laptop det er snakk om her? Isåfall trur eg du må gjøre det i bios.
Zerblat Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Er hurtigtast for det på de fleste laptoper. Fn + F7 på min ihvertfall.
Tafsen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 (endret) I biosen? Nokon som kan fortelle meg kvar? Fant ingen hurtigtaster på nokon av dell maskinene eg har her. Edit: fant det gjømt på ein under meny Takker for hjelpa Endret 6. februar 2006 av rEaliTY
donkeykong89 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg husker at på mine gamle laptop(som er ødelagt nå) så var det en funksjon inne på kontrollpanel. Tastatur eller noe liknende, rot litt der, så står det deaktiver touchpad.. lykke til.
Tafsen Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Eg leite over heile kontrollpanelet lenge, men fant ingen ting. Men eg fant noko i Bios
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå