Gå til innhold

Samsung D600E tråden


Chivas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk dere med USB-kabel?

Det fikk ikke jeg...

Kanskje det er fordi mobben min er NetCom låst? Nei, kanskje ikke..  :p

5675924[/snapback]

 

Jeg fikk med USB kabel ja. Skal jo følge med alle sammen. Min er også netcom låst, så det har nok ikke noe å si :p

Har vel gått litt fort i svinga hos samsung,så har de kanskje glemt å slenge oppi en USB kabel.. Ikke vet jeg.

 

Hvor kjøpte du telefonen?

Lenke til kommentar
Fikk dere med USB-kabel?

Det fikk ikke jeg...

Kanskje det er fordi mobben min er NetCom låst? Nei, kanskje ikke..  :p

5675924[/snapback]

 

Jeg fikk med USB kabel ja. Skal jo følge med alle sammen. Min er også netcom låst, så det har nok ikke noe å si :p

Har vel gått litt fort i svinga hos samsung,så har de kanskje glemt å slenge oppi en USB kabel.. Ikke vet jeg.

 

Hvor kjøpte du telefonen?

5676390[/snapback]

 

 

Det skal da følge USB-kabel med. Det var i alle fall med i pakken, da jeg kjøpte min D600E.

 

Dessverre støttes ikke USB 2.0, så det er like raskt å bruke Bluetooth. Så jeg har pakket ned kabelen. Men poenget er at den skal være med i esken, hvis ikke bør du forlange kabel, eller prisavslag.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg en sådan, og har noen få spørsmål/kommentarer:

 

- Noen som vet om det går an å få frem klokka på skjermen i "standby" modus? "Alle" andre nye telefoner har denne funksjonen.

- Er det også noen mulighet for å se om noen har ringt/meldt, uten å måtte slide telefonen?

 

Du trenger bare å holde inne volum knappen i et par sekunder, da kommer klokka, og annrop og meldinger.

Lenke til kommentar
Noen som hvet hvordan enn skrur på lyset, uten at kamera er på?

Det er jo sånn lyn symbol på 0tasten, men det kommer ikke noe...

5679154[/snapback]

 

Det funker kun når du er i kameramodus. Da kan du trykke på 0-knappen og velge hvilke "blitzmetoder" du vil ha. Trykk 3 ganger på den, så kommer blitzen på hele tiden..

Lenke til kommentar
Du trenger bare å holde inne volum knappen i et par sekunder, da kommer klokka, og annrop og meldinger.

5677563[/snapback]

Dette har blitt svart på før, unødvendig å svare flere ganger på samme spørsmål i samme tråd

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Har akuratt kjøpt meg en slik Bluetooth Dongle for å komme meg på nett med min Samsung D600. :)

 

Men når jeg skal søke etter enheter finner den ikkje mobilen min. (Samsung D600)

Kompisen min sitter her og har en SE W550i, maskinen finner telefonen hans og han kommer på nett. Alt funker som en drøm på telefonen hans.

 

Noen som vet hvorfor dette ikke funker på min?? :cry:

Lenke til kommentar
Har akuratt kjøpt meg en slik Bluetooth Dongle for å komme meg på nett med min Samsung D600. :)

 

Men når jeg skal søke etter enheter finner den ikkje mobilen min. (Samsung D600)

Kompisen min sitter her og har en SE W550i, maskinen finner telefonen hans og han kommer på nett. Alt funker som en drøm på telefonen hans.

 

Noen som vet hvorfor dette ikke funker på min??  :cry:

5700002[/snapback]

 

innstillinger--->bluetooth--->synelighet->på

Lenke til kommentar
Har akuratt kjøpt meg en slik Bluetooth Dongle for å komme meg på nett med min Samsung D600. :)

 

Men når jeg skal søke etter enheter finner den ikkje mobilen min. (Samsung D600)

Kompisen min sitter her og har en SE W550i, maskinen finner telefonen hans og han kommer på nett. Alt funker som en drøm på telefonen hans.

 

Noen som vet hvorfor dette ikke funker på min??  :cry:

5700002[/snapback]

 

innstillinger--->bluetooth--->synelighet->på

5700678[/snapback]

 

:nei: Det er ikke dette som er problemet....har sjekket det.

Alle instillinger skal være rette.. :hmm:

Lenke til kommentar
Har akuratt kjøpt meg en slik Bluetooth Dongle for å komme meg på nett med min Samsung D600. :)

 

Men når jeg skal søke etter enheter finner den ikkje mobilen min. (Samsung D600)

Kompisen min sitter her og har en SE W550i, maskinen finner telefonen hans og han kommer på nett. Alt funker som en drøm på telefonen hans.

 

Noen som vet hvorfor dette ikke funker på min??  :cry:

5700002[/snapback]

 

innstillinger--->bluetooth--->synelighet->på

5700678[/snapback]

 

:nei: Det er ikke dette som er problemet....har sjekket det.

Alle instillinger skal være rette.. :hmm:

5702374[/snapback]

Har du prøvd å skrudd på og av mobilen? det måtte jeg gjøre..da hadde den stått på 4-5dager i strekk...

Lenke til kommentar

Har du prøvd å skrudd på og av mobilen? det måtte jeg gjøre..da hadde den stått på 4-5dager i strekk...

 

 

Har prøvd det også og det funker fortsatt ikke...

 

Dette står der jeg søker etter bluetooth enheter:

 

Enhetene som vises over, støtter tjenester for personlig nettverk

(PAN - Personal Area Network). Hvis enheten ikke støtter PAN-tjenester, er den ikke på listen.

 

Er dette problemet?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...