Gå til innhold

Samsung D600E tråden


Chivas

Anbefalte innlegg

Har en d600E.

Når jeg går inn på mini.opera.com, og skal laste ned opera så kommer det innstalerings feil. hva kommer det av?

 

.....en ting til..

Jeg får ikke sendt MMS bare mottatt.

Når jeg skal sende MMS så bare star den der og laster opp, men den blir aldri ferdig så jeg tror ikke at den laster opp.

Jeg har MMS instililinger fra Telenor, og har telenor :p

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

miniopera funka helt fint her. Du kan også laste ned en fil derfra, så du kan gjøre det manuelt fra pc.

 

Dobbeltsjekk MMS innstillingene dine, evt. få tilsendt nye....de kan du få fra Telenor, gjennom deres hjemmesider.....samt herfra :whistle:

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Var innom Telebutikken idag, og der påstod de hardnakket at det gikk an å få EDGE på en vanlig D600 (ikke D600E) ved å taste inn en kode. De sa at hardware for EDGE også fantes i vanlig D600, måtte bare aktiveres. Jeg trodde ikke på dem. Kan vel ikke stemme dette?

5748839[/snapback]

 

*#4777*8665# GPRS,EDGE Menu (you can activate EGPRS)

 

kanskje? egprs er gprs med edge...

Tilsvarende på D500.

Endret av McHelten
Lenke til kommentar

Kjøpte min D600 et par dager siden og har et par spørsmål og komme med, som jeg håper noen ivrige d600 erfarne kan svare på.

 

- Noen som har tele2 mms/gprs oppsettet?

 

- Hvor kan man laste ned denne opera nettleseren?

 

- Hvor får man billigst minnekort til denne tlf'en?

og evt. en sånn pc ledning. ?

 

- Noen kule tilleggs program man kan få nytte av ? :D

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar

Vurderer faktisk å selge min D600E til fordel for en Nokia N70.

 

Noen som vet hva jeg kan ta for den?

Har hatt den i 3mnd, og det er fortsatt 7mnd garanti igjen på den.

Den er som ny, uten noen som helst form for riper i skjerm etc.

Alt av utstyret følger med..

 

Noen som vet hvor mye jeg kan selge den for?

 

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Kjøpte min D600 et par dager siden og har et par spørsmål og komme med, som jeg håper noen ivrige d600 erfarne kan svare på.

 

- Noen som har tele2 mms/gprs oppsettet?

 

- Hvor kan man laste ned denne opera nettleseren?

 

- Hvor får man billigst minnekort til denne tlf'en?

og evt. en sånn pc ledning. ?

 

- Noen kule tilleggs program man kan få nytte av ? :D

 

På forhånd takk! :)

5818053[/snapback]

 

- Gå inn på Tele2 sine nettsider, får da tilsendt oppsett for D600 (ja den er i databasen dems).

 

- Jeg lasta den ned på http://wap.opera.com (velg Opera Mini)

 

- Aner ikke, fikk med minnekort på kjøpet jeg :p Og kabel for PC-tilkobling (USB) følger med i esken.

 

- Helt sikkert, men det er ikke Symbian-telefon, så det blir kun Java-programmer...

Lenke til kommentar
miniopera funka helt fint her. Du kan også laste ned en fil derfra, så du kan gjøre det manuelt fra pc.

 

Dobbeltsjekk MMS innstillingene dine, evt. få tilsendt nye....de kan du få fra Telenor, gjennom deres hjemmesider.....samt herfra  :whistle:

5805478[/snapback]

 

åssen instalerer jeg den fra PCen a?

Lenke til kommentar

Jeg har en flott d600e med kun ett problem; alle meldinger jeg mottar blir lagret på SIM istedenfor mobilen, og det kan kun ta 15 meld..!!

 

Jeg har lett overalt, instillinger alle steder.. Men ingensteder står det noe om å endre det slik at det lagres automatisk på telefonen.

Likevel kan man sende hver melding individuelt til telefonens minne, men det er forferdelig tungvint..!

 

Noen som kan hjelpe? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har en flott d600e med kun ett problem; alle meldinger jeg mottar blir lagret på SIM istedenfor mobilen, og det kan kun ta 15 meld..!!

 

Jeg har lett overalt, instillinger alle steder.. Men ingensteder står det noe om å endre det slik at det lagres automatisk på telefonen.

Likevel kan man sende hver melding individuelt til telefonens minne, men det er forferdelig tungvint..!

 

Noen som kan hjelpe? :hmm:

5827451[/snapback]

Telefonen lagrer de første 15 på simkortet og så går det automatisk over til telefonminnet.

Lenke til kommentar
Var innom Telebutikken idag, og der påstod de hardnakket at det gikk an å få EDGE på en vanlig D600 (ikke D600E) ved å taste inn en kode. De sa at hardware for EDGE også fantes i vanlig D600, måtte bare aktiveres. Jeg trodde ikke på dem. Kan vel ikke stemme dette?

5748839[/snapback]

 

*#4777*8665# GPRS,EDGE Menu (you can activate EGPRS)

 

kanskje? egprs er gprs med edge...

Tilsvarende på D500.

5805623[/snapback]

 

Dette aktiverer EDGE på D600, ja. EDGE funksjonen ligger bare "latent" i programvaren, noe som denne koden fikser!

 

Det vil si at gutta på telebutikken hadde HELT rett! :)

Lenke til kommentar

Solgte min D600E nå..

Var egentlig ikke helt fornøyd etter et par mnd. Var noe som manglet på en måte syntes jeg.

Syntes kalenderfunksjonen var litt dårlig, så jeg fant meg en telefon med litt bedre kalender og synkronisering, og da falt valget på en Nokia N70.

 

Lengtet også litt etter Symbian, som jeg hadde på min forrige telefon.

 

Men sikkert mange som er fornøyd med telefonen :)

 

Hver sin smak, og behov..

 

:)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får utløseren på kameraet til å ta kjappere bilder? uten å sette ned pixlene og kvaliteten? synest det går litt for lang tid mellom man trykker knappen til bildet er ferdig :dontgetit:

5867690[/snapback]

 

Er nok dessverre sånn det er.

En av grunnene til at jeg ikke var helt fornøyd...

Lenke til kommentar
Fikk min mobil i dag og lurer på hvor lenge bør man lade opp tlf før man bruker den for første gang? er det rundt 16-20 timer som er anbefalt??

5871548[/snapback]

Det velger du selv. Jeg pleier å bruke opp strømmen som er på mobilen først. Så lader jeg den gjerne om natta til jeg står opp. Funker fett det :)

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar
Fikk min mobil i dag og lurer på hvor lenge bør man lade opp tlf før man bruker den for første gang? er det rundt 16-20 timer som er anbefalt??

5871548[/snapback]

 

Lad den til den er fulladet...

De nye batteriene kutter strømtilførselen til batteriet når det er fullt, og mottar ikke mer strøm.

Mange som mener det motsatte og sier 24timer etc, kan alltid bli en evilang diskusjn om akkurat dette. Men jeg mener det holder til den er full. Kanskje en time eller to etter at den er fulladet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...