Gå til innhold

Female phono til female mini-jack adapter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje ikke helt det svaret du er ute etter... Men hvorfor ikke bruke en sånn:

 

108381.jpg

 

Det jeg tenker er at den female minijacken du trenger, selfølgelig skal på en male minijack(eller den på bildet.).. Så skal dette over til female rca, SOM IGJEN skal over til male jack i ogmed at de er der i det hele tatt.. Da kan altså andre enden der brukes til det :)

 

håper du forstod ;)

 

Evt. så kan du kjøpe dette settet her(fra clasohlson):

325031_B_2004-06-29_160941.jpg

 

Så kjøper du en ekstra minijack kabel M/F og kutter begge 2 på midten og lodder sammen Female'ne.. Da har du garantert det du er ute etter :)

 

Mvh

Espen

Lenke til kommentar

mens vi er inne på det, jeg skulle hatt en sånn her

 

http://www.clasohlson.no/images/products/N...7-04_094201.jpg

 

bare at med 3.5mm kontakt i den hunn kontakten hvor det er 2.5mm, grunnen til det er at jeg får meg ny laptop som har audio kontakten i front :wallbash: også pleier jeg å koble til anlegget mitt til pcen, og den kabelen jeg har nå har rett kontakt, som vil være mye mer iveien enn en vinklet kontakt.

 

 

noen som har noen ideer? hvis jeg finner en adapter med 3.5mm hunnkontakt til 2.5mm hannkontakt er jo saken grei da ;)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Jeg fant ut at jeg trenger en Digital kabel som passer til lyd kontrollpanelet her (helst kjøpt på clasolshon men hifi-klubben etc er et alternativ): jalla7hw.jpg

 

Ble anbefalt denne av en kompis, men synes den var litt kort og dyr.

 

Jeg har et Audigy 2 ZS lydkort, og den digitale utgangen er beskrevet slik: Digital Out-plugg Kobles til eksterne digitale enheter eller digitale høyttalersystemer (6-kanals eller komprimert AC-3 SPDIF-utgang).

Endret av Darx*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...