Kunnskapen Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hei Jeg begynte å spille WoW for et par uker siden og har nå en nightelf priest i lvl 29 som jeg har tenkt å gå shadowbuild med, ettersom at jeg vil ta en del dps. Men hvis jeg velger shadow, blir jeg da upopulær i instancer? Og hvilken rolle vil jeg få da? Ta dmg eller heale?
Islanbadsj Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Har ikke noen spessiell build, men du får nok i oppdrag å heale uansett, ingen druider/shamaner/paladiner kan heale bedre enn deg uansett hvilken build du eller han tar.
Laughing Madcap Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Du blir nok ikke upopulær i instancer og rollen din blir fortsatt å heale i gruppe. Fordel med shadow er at det blir mye lettere på grinde.
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 http://wowvault.ign.com/View.php?category_...ew=Talents.View Satt sammen en build til deg. Gå først shadow ned til shadowform, også disc. Og nei, du vil ikke bli upoppuler i instancer, holy build er bare tull før 60.
Stoop kid Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Som regel blir folk i ekstase bare de finner en healer i pre-60 instances. Shadow er den eneste veien å gå med mindre du konstant spiller med kamerater fra 1-60.
ASDW Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg gikk full shadow frem til jeg fikk shadowform, hvor jeg så gikk over til disc til å få 15 sec på weakend soul. Det eneste jeg kan merke forskjell på fra å heale i instancer som shadow priest, og disc/holy (som jeg er nå) er at du lettere kan få aggro når du crit. healer.
aspyr Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Må ikke nødvendigvis heale, vi har en rank 14 shadowpriest i guilden, helt vill dps i instancer.
PSV Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Har ikke noen spessiell build, men du får nok i oppdrag å heale uansett, ingen druider/shamaner/paladiner kan heale bedre enn deg uansett hvilken build du eller han tar. 5557484[/snapback] Prester er oppskrytt...
skaalen. Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Nei du blir ikke noe upopulær i instance, du trenger ikke healing build lvl før 60. Dette er en flott shadow build før lvl 60 (Spirit tap er en stor fordel) Endret 6. februar 2006 av bavac
Bautastein Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Du blir ikke upopulær i pre-endgame instanser. Du kan allikevel ikke regne med at noen guild vil la deg gjøre shadowdamage i MC/BWL/AQ Endret 6. februar 2006 av Pinglebolle
Kunnskapen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 takker for svar Men en ting jeg lurer på: er det vits å bruke talentpoints på improved fade? De fleste sier d bare er crap, men d fjerner jo aggro?
skaalen. Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Nope, ikke noe vits om du er shadow priest. Bare sløsing av talent points etter min mening Endret 6. februar 2006 av bavac
Marsan Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Relax..DU trenger ikke spece holy før lvl 60.. Jeg hadde ikke satt noe talents før jeg dinga..bare for å se hvor enkelt dette spillet er....og det var det. Det morsomste var etter et instance run at jeg sa at jeg ikke hadde satt noe talents og folk bare: "zoomg...crazy priest"
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 takker for svar Men en ting jeg lurer på: er det vits å bruke talentpoints på improved fade? De fleste sier d bare er crap, men d fjerner jo aggro? 5563402[/snapback] Fade gir deg bare en midlertidig fjerning av aggro. La oss si at warrioren i gruppen gjør 1000 skade, og du healer ham for 1500. Da får du aggro. Trykker du på fade-knappen (siste rank), har du i 10 sekunder bare rundt 700 "threat". Warrior har med andre ord 10 sekunder på seg til å slenge inn et par sunders.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå