Gå til innhold

Shadowbuild med NE priest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg begynte å spille WoW for et par uker siden og har nå en nightelf priest i lvl 29 som jeg har tenkt å gå shadowbuild med, ettersom at jeg vil ta en del dps.

Men hvis jeg velger shadow, blir jeg da upopulær i instancer?

Og hvilken rolle vil jeg få da? Ta dmg eller heale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk full shadow frem til jeg fikk shadowform, hvor jeg så gikk over til disc til å få 15 sec på weakend soul.

Det eneste jeg kan merke forskjell på fra å heale i instancer som shadow priest, og disc/holy (som jeg er nå) er at du lettere kan få aggro når du crit. healer.

Skrevet
Har ikke noen spessiell build, men du får nok i oppdrag å heale uansett, ingen druider/shamaner/paladiner kan heale bedre enn deg uansett hvilken build du eller han tar. :)

5557484[/snapback]

Prester er oppskrytt... ;)

Skrevet (endret)

Nei du blir ikke noe upopulær i instance, du trenger ikke healing build lvl før 60. Dette er en flott shadow build før lvl 60 :) (Spirit tap er en stor fordel)

Endret av bavac
Skrevet (endret)

Du blir ikke upopulær i pre-endgame instanser.

Du kan allikevel ikke regne med at noen guild vil la deg gjøre shadowdamage i MC/BWL/AQ

Endret av Pinglebolle
Skrevet

takker for svar :)

Men en ting jeg lurer på: er det vits å bruke talentpoints på improved fade?

De fleste sier d bare er crap, men d fjerner jo aggro?

Skrevet

Relax..DU trenger ikke spece holy før lvl 60..

Jeg hadde ikke satt noe talents før jeg dinga..bare for å se hvor enkelt dette spillet er....og det var det.

Det morsomste var etter et instance run at jeg sa at jeg ikke hadde satt noe talents og folk bare: "zoomg...crazy priest"

Skrevet
takker for svar  :)

Men en ting jeg lurer på: er det vits å bruke talentpoints på improved fade?

De fleste sier d bare er crap, men d fjerner jo aggro?

5563402[/snapback]

Fade gir deg bare en midlertidig fjerning av aggro. La oss si at warrioren i gruppen gjør 1000 skade, og du healer ham for 1500. Da får du aggro. Trykker du på fade-knappen (siste rank), har du i 10 sekunder bare rundt 700 "threat". Warrior har med andre ord 10 sekunder på seg til å slenge inn et par sunders.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...