Gå til innhold

pin header (10)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er 2*5, samme som flere bruker til å modde xbox med, hadde mange, men finner ikke de nå.

 

hvis det er en sann 10 pins kontakt til flatkabel du er ute etter så er det bare å ribbe noe gammelt utstyr, ta deg en tur på el retur eller på container dynga. Mye snadder der

5556410[/snapback]

 

Her er et lite bilde så det blir lettere å skjønner hva jeg mener

post-26638-1139161954_thumb.gif

Endret av MuLtiPoWa
Lenke til kommentar

De der er bare å rykke ut av gammelt datautstyr. Jeg har for min del brukt ett HK som har blitt offer for lynnedslag. Trikset er å sette fast kortet, bruke en god og varm loddebolt og en tang. Ta tak i den enden som ikke er loddet fast, dra litt mens du smelter tinnet....... Billig og enkelt.

 

Jeg har forsåvidt betillt sanne fra Futurlec.com, ligger på postkontoret og venter på meg no

Lenke til kommentar

Du har det ja, har ikke bestillt litt for mange? hehe

De der er bare å rykke ut av gammelt datautstyr. Jeg har for min del brukt ett HK som har blitt offer for lynnedslag. Trikset er å sette fast kortet, bruke en god og varm loddebolt og en tang. Ta tak i den enden som ikke er loddet fast, dra litt mens du smelter tinnet....... Billig og enkelt.

 

Jeg har forsåvidt betillt sanne fra Futurlec.com, ligger på postkontoret og venter på meg no

5557605[/snapback]

Du har det ja, har ikke bestillt litt for mange? hehe :D. Hadde en liten rydderunde her om dagen, hvor alt av gamle kretskort og slike ting ble kastes... Mitt nye motto er nå : Kast aldri noe man kan få BRUK for senere;)

Lenke til kommentar
samme motto så jeg har... arb rommet mitt flyter over med "kjekkt å ha" dill.

 

Det er vel nesten dyrere å sende det i norge enn det er å bestille fra Thailand....

 

http://futurlec.com/ConnHead.shtml

Bestiller du en 40 pin så koster det 1,9$ + 5$ frakt (betiller så klart mere enn bare pinnene men holder prisen under 200kr for å unngå toll) = 6,9$ = 45kr

5557838[/snapback]

 

Sant det, men tenkte hvis det var noen som hadde en tilovers som de kanskje ville donere eller selge til meg, så slapp jeg å bestille fra thailand. Fikk en pakke derifra for 1 uke siden, men glemte seff å bestille da. Får se om jeg kanskje finner noen donorkort i "nærheten".

 

skriveleif var innom;)

Endret av MuLtiPoWa
Lenke til kommentar
jojo, kan sikkert overse ett par, er det 10 stk på rekke det er snakk om?

 

Padder ja..... DET er det ofte jeg betiller via postordre...... hmmmm

5557875[/snapback]

 

 

Padder ja. Tviler på at jeg hadde fått det igjennom tollen.Noen av de giftigste paddene er derifra. Men det jeg er på utkikk etter er 2*5. Altså 2 rader med 5 på hver ;)

Endret av MuLtiPoWa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...